2015. március 15., vasárnap

Összehasonlítás: sötétkék holo lakkok

Mára nagyon nem ezt a posztot terveztem, te a körmeim megadták magukat. Csutkára le van törve mind, úgyhogy hiába várja egy szépséges fun lacquer azt, hogy befotózzam, ha nincs mire felkenni.

Ezt a pár összehasonlító fotót még az ILNP Summer Stargazing poszt fotóinak készítésekor lőttem, most végre ki is teszem őket.

kisujj: piCture pOlish Midnite Meteor
gyűrűsujj: ILNP Summer Stargazing
középső ujj: F.U.N Lacquer Starry Night of the Summer
mutatóujj: A-england Tristam

Mindegyik lakkból két réteget+ 1 réteg seche vite-et kentem fel

A vékony szösznek tűnő valami a körmeim szélén már rájöttem micsoda: alapnak legtöbbször a dance legend rózsaszínű, pva mentes lehúzható alaplakkját használom, és hiába várom meg, hogy megszáradjon, a rákent lakk feloldja az alapot, és ilyen nyúlós, hajszálnál is vékonyabb lakk-szálacskákat húz az ecset a levegőbe. Szóval nagyon kell vigyázni azzal az alaplakkal.

Nekem még mindig a F.U.N sötétkék lakkja tetszik a legjobban, talán az illik igazán a bőrtónusomhoz.

Ja, és a legjobb az egészben, hogy mind a négy lakk elérhető a Naillandnél (ezér tnem kentem fel ötödiknek a Fancy Gloss Blue Lagoont).

Nektek melyik a kedvencetek?








8 megjegyzés:

  1. Az ILNP A Kék, és igen, indokolt volt az összes nagybetű. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy sejtettem, hogy Neked az ILNP fog legjobban tetszeni ;)

      Törlés
  2. Örülök, hogy a midnite meteort is felkented, nekem ő nincs meg, és még egy ucsó löket kellett, hogy megvegyem :)! Csodás vasárnapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is teljesen indokolt a PP MM, mert nyomdázni, és wm-ozni is tök jó vele!

      Törlés
  3. Köszi a postot, nagyon jó lett! Első blikkre rávágtam, hogy mind kell, másodikra viszont már jobban elgondolkoztam...mind kell, kivéve az ILNP, pedig eddig az volt a kedvencem. Azt hiszem ez most 5 percenként változni fog :D Per pillanat a Tristam-ot látom a legszebbnek közülük.

    VálaszTörlés
  4. Nekem még mindig a F.U.N sötétkékje a legszebb, no meg az innen kimaradt Fancy Gloss Blue Lagoon, de azt veszem észre, hogy a két évvel ezelőtti lakk ízlésemhez képest is nagyon sokat változtam, úgyhogy lehet, hogy ez még változni fog :)

    VálaszTörlés
  5. Ebből nem lehet kedvencet választani, de komolyan.

    VálaszTörlés
  6. Nekem az ILNP, de csak azért, mert egyértelműen a világosabb és élénkebb színeket szeretem. Ha a sötét felé hajlanék, akkor nagy bajban volnék, nem tudnék kedvencet választani. A PP gyönyörű, még így is lehet, hogy elcsábulok rá majd egyszer. :))

    VálaszTörlés