2014. október 4., szombat

piCture pOlish - Grace + water marble

Sziasztok!

Hosszú kihagyás után újra itt :)

Nemrégiben újra kipróbáltam a water marble technikát, és ugyan annyira nem sikerült jól, de kiválóan feldobta a Grace-es manikűrömet, ezért gondoltam, megmutatom milyen lett.

A Grace-ről már sok helyen olvashattatok. Ez is egy régi Ozotic lakk újrakiadva, és a fedése felhasználónként eltérő: nekem két közepesen vastag réteg elég volt, de olvastam olyanról is,akinek még 4 vékony réteg után is átlátszottak a körömvégek.

A szín gyönyörű púderrózsaszín, igazi klasszikus ,diszkrét lakk, amit a holo pelyhek tesznek mégis különlegessé.
Én úgy érzem ,hogy biztosan a gyűjteményem része marad.

A water marble-hoz a következő lakkokat használtam fel:

piCture pOlish: Grace, Hussy, Pandora, Shocked + Zoya Payton

A Zoya Payton egyik próbálkozásnál sem akart külön kört alkotni ,azonnal elkeveredett a következő színnel, ami jelen esetben pont a Pandora volt.
Erre a technikára egyébként a legalkalmasabbnak a piCture pOlish bijou holo lakkjai bizonyultak, mert nagyon jó a fedésük, kipróbáltam azóta a Badass-el, és a Midnite Meteorral is, mindegyik ugyanilyen jól viselkedett.

Az összes felhasznált lakkot a Nailland Hungary-nál vettem, de a szokásos Llarowe és Harlow&Co webshopokból is könnyen hozzájuk juthattok (a Zoya kivételével)

Heya :-)

After a long break, I'm back!

Recently, I've tried the water marble technique again, and while it didn't exactly turn out as I expected, it was good enough to add a little twist to my "Grace" mani.

You've probably read all there is to know about Grace: it is a re-release of an Ozotic shade, the color is a very classy powder pink and for me two not too thick coat was enough for being opaque, while I've read about girls needing 4 (!) thin coats for full opacity.

For the water marble, I used the following lacquers: piCture pOlish: Grace, Hussy, Pandora, Shocked + Zoya Payton

The only problem I had, was Payton instantly mixing with the next polish drop, in my case, with PP Pandora. However, I did notice that for this kind of use, the bijou holos of piCture pOlish are perfect, their ability to cover your nails even in one extremely coat is amazing. I've tried it with Hussy, Badass and Midnite Meteor, they are both great.

I've bought all polishes I used at Nailland Hungary, but all Picture Polishes are available at Llarowe and Harlow&Co.













22 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, én is imádom a Grace-t :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hittem először, hogy nem fog tetszeni, és nem vettem meg, aztán persze megláttam valaki kezén élőben, és onnantól akartam. Vágtam a centit a nyaralás közepén, hogy mikor mehetek érte :)

      Törlés
  2. Most kövezzetek meg, de nekem a Grace nem dobogtatja meg a szívem. Ha már valami holo, akkor legyen kobalt kék vagy piros, vagy lila, vagy valami :D Nekem talán túl diszkrét... :/ De a water marble nagyon tetszik ezekkel a színekkel *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, gondoltam, hogy Neked túl diszkrét lesz :)

      Törlés
  3. A promóképeken olyan nagyon tetszett, aztán minél több fotót látok, annál kevésbé érzem, hogy KELLene. Most, hogy Lizzie már megvan, valahogy annyira hasonlónak érzem én (pedig tudom, hogy teljesen más a színe), hogy így mégsem... :S A water marble viszont szuperül mutat rajta. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a Lizzie is megvan, és ha választani kell a kettő közül, a Lizziere esne a választásom, de mivel volt egy ilyen színű blúzom, amiben viszonylag sokat járok dolgozni, nem bántam meg, hogy megvettem a Grace-t is.

      Törlés
  4. Nagyon szép:) Talán egy kicsi hasonlít hozzá a Moyra 61-es számú lakkja:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel a finishe teljesen más, max "alsónak" lenne jó a Moyra, de az nekem kicsit rózsaszínesebbnek, és aranynak tűnik.

      Törlés
  5. Óóóó, Grace, Grace... miért lettél ilyen gyorsan készlethiányos...? :( :D Olyan szép, és úgy fáj, hogy pont a rendelésem előtt fogyott el... :/ Azért remélem, a (közel)jövőben sikerül találnom belőle, mert egy álom... *_* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt olvastam ,hogy PP restock lesz hamarosan, szerintem légy résen, és akkor lesz Grace-ed ;)

      Törlés
  6. Na, nem vagyok az a blogon kommentelő típus (nem tudom miért), de most kénytelen vagyok néhány poszt alatt kifejteni a véleményemet.:D
    Ez az egyik kedvenc manikűröm tőled, mert nem csak hogy a Grace tényleg olyan szépséges, amilyen népszerű, de ezzel az water marble-ös accent nail-lel baromi jól is néz ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Valójában a water marble picit csalódás volt nekem, sokadik próbálkozásra sem nézett ki úgy, mint a sveta_sanders videókon :)

      Törlés
  7. Gondolkoztam, hogy Grace legyen az első PP lakkom. Végül nem ő lett, de már nagyon bánom :D Csodaszép, és nagyon jól mutat a két szín egymás mellett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon megszerettem a Grace-t, pedig első körben nem is akartam megvenni az "új" PP lakkok közül. De jól tettem, hogy mégis megvettem, mert tényleg klasszikus szépség.

      Törlés
  8. Istenem ez a Grace *-* ....olyan visszafogott,, de mégis hercegnős és csillogó...telitalálat. ....Mióta megjelent a Nailland kínálatában ez a gyönyörűség, azóta készlethiány van belőle akárhányszor nézem :P ...nem véletlenül *-* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, mintha olvastam volna a nailland instagramján, hogy hamarosan érkezik belőle!

      Törlés
  9. Úristen, de gyönyörű :3 És a watermarble <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nagyon jólesik a visszajelzés, hogy mégsem lett olyan borzalmas, mint amilyennek én látom :)

      Törlés
  10. Egyszerű de mégis van benne egy kis csavar, a csillámokat nem láttam egyből, elsőre csak egy sima nude-nak tűnt. Szeretem az ilyen lakkokat egy kis meglepetéssel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon jó leírás, nude lakk, kis meglepetéssel, tetszik!

      Törlés
  11. Gyönyörű! :) Eddig nem voltam oda PP lakkért, de a Grace egy csoda!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos tapasztalatból tudom, hogy a PP lakkok függőséget képesek okozni. Azt mondod, hogy nem nagy szám egyik sem, de eztán szépen bemászik a fejedbe egy-két fotó alapján, és azon kapod magad, hogy csak azon jár az eszed, hogy mikor veheted meg.

      Törlés