2014. október 6., hétfő

Zoya - Teigen

Sziasztok!

A mai bejegyzés tárgya az általam már nagyon várt Zoya Ignite kollekció "bogyószínű" darabja, a Teigen.

Sokáig azt hittem, hogy az India nevű, bordó lakk lesz a tuti befutó, de aztán az új kollekció érkezésekor ott álltam, és Madlen a kezembe nyomta a két vörös lakkot, én pedig tudtam, hogy nekem ez a világosabb, pinkesebb árnyalatú lakk kell :)

A fedésével küzdöttem, a fotókon is látszik, hogy két réteg nem elég, így foltos lett a manikűr. Viszont az arany "shimmer" mindenért kárpótol, és ezeket a hibákat élőben észrevehetetlenné varázsolja.

A gyűrűsujjamra egy sablon segítségével a Sansából is került, de ő még túl őszi/téli nekem ahhoz, hogy minden körmömön viseljem.

Mindent összegezve a Teigent ajánlom, de inkább olyanok vigyék, akik szépen tudnak lakkozni, vagy türelmesek egy harmadik réteghez :)

Elérhető a Nailland Hungary kínálatában.


Hi Ladies,

the subject of today's post is the berry red piece of Zoya's Ignite collection.

After seeing the first few swatches, I thought I was going to pick India as my "red" from the collection, however, when they arrived at Nailland and Madlen put both bottles into my hand, I knew I was going to pick the lighter, pinker one.

I did have a bit of a problem with it still being patchy after two coats, but IRL, the golden shimmer makes these flaws in your mani invisible.

Do I recommend it? Sure, just be prepared to put on a third coat! :-D

Available at Nailland Hungary.















2 megjegyzés:

  1. Én is vacilláltam a Teigen és az India közt, de nálam az India lett a befutó. Klasszikus, nőies, kicsit ünnepélyes, nagyon tetszik. A Sansa-tól tartottam hogy nagyon feketének fog hatni.
    Nekem elég gyorsan száradt, és egy rétegben is szépen fed. Elég tartós is. Megérte a borsos árát, szemben egy-két OPI lakkommal, ahol az árnyalat gyönyörű, de a tartóssága a béka feneke alatt van.Alix

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Sansa gyönöyrű, nagyon tetszik nekem is, meg ez a Teigen is, csak ne lenne ilyen foltos :)

      Törlés