2014. október 25., szombat

Nyereményjáték a blogon!

Sziasztok!

Végre beindult a kommentekben folytatott párbeszéd az olvasókkal, így ezt megköszönve Nektek, egy gyors nyereményjátékot szeretnék kiírni.

A nyeremények:

1 üveg Zoya Blaze
1 Pet'la Plate Tu-Turkey-Key
1 XL szilikon nyomdázó
+egy darab magic erasert is csomagolok a nyomdázó mellé, amivel a szilikonos nyomdázófejeket lehet legideálisabban előkészíteni a nyomdázásra (a bufferrel való túlreszelést elkerülendő)

Részvételi feltételek:

Kizárólag belföldi, magyar postacímmel rendelkező olvasók jelentkezhetnek.
Légy a blogra feliratkozott olvasó. Mivel a blogger hibája miatt a "feliratkozás a blogra" gomb nem működik, a gomb melletti kis kék négyzetre klikkelve érhető el a feliratkozás ablak.

Hagyj legalább 3 posztra (ezen kívül) kommentet (ugyanazzal a regisztrációval, amivel fel vagy iratkozva).

Legyél követőm a blog facebook oldalán, twitteren, vagy instagramon (linkek jobbra a szélső sávban kis kerek gombokon elérhetők).

A nyreeményjáték felhívást oszd meg saját blogodon/facebookodon/twitteren/ instagramon (nyilvánosan), és kommentben írd meg milyen néven és hol követsz, valamint a megosztást linkeld be a kommentedbe. A posztban elhelyezett kis, feliratos képet akár fel is tudod használni a megosztáshoz.

A sorsolás menete:

Válassz egy tetszőleges számot 1-999 között, és írd be a kommentedbe. Ha a választott szám egy korábbi kommentelő által  már foglalt, sajnos új számot kell választanod, mert az általad választott szám fog Téged jelenteni.
2014. október 31-én este 9-kor fogom random.org-on a nyertes számot kisorsolni, addig pörgetem, amíg a gép ki nem dob olyan számot, amit valaki választott.
A nyertes számról screenshotot fogok feltenni, és a nyertesnek egy hete lesz emailben jelentkezni a milfinabloggmail.com címen.

Sok sikert!

Suzie




63 megjegyzés:

  1. Szóval én nagyon szeretem a blogod, ezért bátran népszerűsítettem. Mondjuk engem nagyon kevesen követnek, de aki látja, az hátha ide kattint miatta :) Megosztottam ezt facebook-on (https://www.facebook.com/mindennapioromok/posts/332318816946939) és twitteren is (https://twitter.com/rita_szelestei/status/526064775479193600) A számom pedig a 26 :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, ezt nagyon szeretném!!!! :)
    A számom legyen most 46.
    instagramon: mymomentnails
    facebookon: mymomentnails és osztva https://www.facebook.com/mymomentnails/posts/297843147089348
    a blogon: T. Andi néven követlek.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  3. Hát szerintem mindenhol követlek, Hédi, hedinke, vagy valami ilyesmi néven.;D
    Ímhol van a megosztás:
    https://www.facebook.com/lustforluster/posts/462943450511509

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük szépen a nyereményjátékot. Nem régóta követlek , de azóta írtam hozzászólásokat. Nagyon tetszik a blogod :) És gyönyörű lakkokat mutatsz nekünk.
    Mazsola V. néven követlek téged itt a blogodon. Twitteren követlek mazso.zs néven és megosztottam itt :https://twitter.com/mazsozs/status/526068177021566976
    Facebookon Mazsola Manikűrjei néven likeoltam az oldalad és meg is osztottam : https://www.facebook.com/mazsolavilag/posts/1542976975916228
    A számom pedig : 17 .
    Szép hétvégét :) !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a megosztást, és örülök, hogy tetszik amit itt látsz!

      Törlés
  5. Jaj de jó lenne... :) :)
    Dóra néven vagyok feliratkozva a blogra, a Facebookon "Dóra, the nail polish addict" néven követlek, itt meg is osztottam a játékot: https://www.facebook.com/dorathenailpolishaddict/posts/789693544426406
    Twitteren @itsdorathea néven követlek, Instagramon pedig @doorathea névvel :)
    A számom: 29

    Nagyon köszönöm a lehetőséget! :) :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra attól független hogy csak most találtam rá a blogodra:)
    Nixon néven vagyok feliratkozott olvasod.
    FB-n Nikoletta Bányai néven lájkoltam a blog profilját.
    Instagramon bb_nixon néven követlek.
    A játékfelhívást pedig a blog oldalsávjában osztottam meg, itt:
    http://bizsumania.blogspot.hu/
    SZÁMOM: 43
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Isten hozott, remélem, hogy a nyereményjáték után is maradsz, és tetszeni fognak a posztok!

      Törlés
  7. Köszi a lehetőséget, szuper dolgokat lehet megnyerni :)
    A blogon roni. néven követlek, Twitteren @gverocs néven, és itt is osztottam meg a nyereményjátékot: https://twitter.com/gverocs/status/526076086879547395
    A számom pedig 23 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy érdekesnek találod a nyereményeket, sok sikert!

      Törlés
  8. Szia!
    Én eddig is olvastalak, ezután is foglak! Ajándék nélkül is kedvelem a posztjaidat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök neki, hogy hűséges olvasó vagy, olyan jó ezt olvasni! A játékra nem jelentkezel?

      Törlés
  9. Szia! Mivel nincs magyarországi címem, emiatt nem jelentkezhetek a játékra, de azért foglak továbbra is olvasni. És pont e játék kapcsán találtam rá a blogodra az Instagramon :))

    VálaszTörlés
  10. Szia! :) Gyönyörű lakkokat mutatsz be és nagyon jó képeket csinálsz a bemutatott szépségekről ( Szabad megkérdeznem mivel fényképezed a lakkokat ? :) )
    Skin Nature néven követlek itt a blogodon, Instagramon natureskinblog , Face-en pedig Mirjam Musicz néven :) A játékot a blogom facebook oldalán osztottam meg : https://www.facebook.com/natureskinblog (az első hírek között van...a pontos linket nem tudtam belinkelni). A kommenteket Miriam néven írom egyébként, ez ne tévesszen meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja és a számom: 777 :)

      Törlés
    2. Szia!
      Örülök, hogy tetszenek a posztok. A fotók egy kis Canon kompakt géppel készülnek (a típusszám most nem jut eszembe, de egy 5 éves gépről van szó), aminek a szenzora sajnos nem a legjobb fajta, de a makrója jó, mert akár 1 cm távolságból is képes éles fotókat csinálni (legtöbbször a körmömbe akadt macskaszőrről) :D

      Törlés
  11. gyorsan lestipizem a 8-ast. :)
    követlek mindenhol, twitteren dynavagyok néven meg is osztottam az igét: https://twitter.com/tothdyna/status/526106933598900225 (nem vagyok vmi twitter pro, így csak remélni merem, h jól másoltam be a linket, de talán csak elhiszed nekem ;) )
    jól gondolom, h a korábbi hozzászólások is érnek vagy csak mostantól "számolod"? (mondjuk nem hiszem, h ne szólnék hozzá még háromszor... :))
    köszi a játékot, ez durva löket lenne az "akkor próbáljuk már ki a nyomdázást" elhatározáshoz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, itt az ideje kipróbálni a nyomdázást, Edina! A korábbi kommentek is érnek, sőt ezek motiváltak az egész játék kiírására. Sok sikert a játékhoz ;)

      Törlés
  12. Micsoda szuper nyeremények, de boldog lennék, ha magaménak tudhatnám őket ^^
    Mielőtt valaki lecsap rá, lestoppolom a 33-as számot.
    Magyarországi postacím kipipálva, és Megaera-ként vagyok rendszeres olvasód. Face-en Körmendi Szilvia néven követlek és azt hiszem bőven több helyre kommenteltem már nálad, mint három :P De a Dance Legend-es lakkoknál kapásból ott vagyok.
    Megosztottam a blogom oldalsávjában a játékot:http://megaera-magical-world.blogspot.hu
    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig köszönöm, hogy ilyen hűséges olvasóm vagy ;)

      Törlés
  13. Szia!
    Most iratkoztam fel a blogra, mert eddig nem engedett.. (én hülye pedig nem jöttem rá.)
    Magyarországi postacímem van.
    Bodza Cuncimókusként vagyok feliratkozva a blogra.
    Instagrammon bodza.joo néven követlek.
    Twitteren Belieber Bodza néven követlek.

    Twitter megosztás: https://twitter.com/joobodza/status/526309539877253120
    Én lestoppolnám a 85-ös számot!

    Köszönöm a lehetőséget, és mindenkinek szívből kívánok sok-sok sikert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne tudd meg, hogy mennyire márges vagyok a bloggerre emiatt a feliratkozós hiba miatt! Tuti, hogy sokkal többen feliratkoztak volna eredetileg is, de az ember meg inkább hagyja, ha nem jön össze elsőre :-/
      És sok sikert a játékhoz!

      Törlés
  14. Szia!

    Köszi a játékot, csodás nyeremények! :)

    - rendelkezem magyarországi postacímmel
    - Bloggeren vivienne néven követlek
    - Instagramon viviennepunk néven követlek és ezen a linken osztottam meg a képet: http://instagram.com/p/unYDjCQA_Z/
    - a számom: 22

    VálaszTörlés
  15. Szia! Először is, köszönöm a lehetőséget, szuper nyeremények, mindegyiknek örülnék, a lemez is és egy zoya lakk is kívánságlistás. :)

    - norcsoo néven iratkoztam fel
    - norcsoo_ névvel követlek facebookon
    - Nóri Korán névvel követlek facebookon, a blogom fb oldalával is: Nora's diary
    megosztásom linkje: ( blogom oldaláról): https://www.facebook.com/norassdiary/posts/823988777653542
    - twitter: koran_noree

    számom: 565

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Most nézem ,hogy a blogger megette jó pár kommentemet, de a lényeg, hogy felírtalak Téged is.

      Törlés
  16. Szia :)

    -Kern Dóra néven vagyok feliratkozó, és magyarországi postacímem is van.
    -Facebookon Dóra Kern néven követlek
    -https://www.facebook.com/dora.kern/posts/862388357147503 link a megosztásról facebookon.
    - a számom: 2
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  17. Ömm.. ne haragudj, ha két kommentem lenne, de nem látom az előzőt.. o.o >-<
    Tehát imádom az ízlésed lakkok terén, szinte mindre rámondtam azt, hogy kell, pedig csak gyorsan átfutottam a posztjaid :3
    A blogodon Shiba néven követlek, ha minden igaz, facebookon pedig Lámfalusi Dóraként :3
    https://twitter.com/ShibaDzon/status/526119580129689600 Itt a megosztásom :3
    A számom pedig a 19-es lenne ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Megvan mindhárom komment! És nagyon örülök,hogy tetszik a lakkízlésem ;)

      Törlés
  18. phoenix néven követlek GFC-n, sminkesatobbi néven instagramon és twitteren, és már biztosan hagytam nálad 3 kommentet :) A blogom oldalsávjában osztottam meg a játékot: http://biablogol.blogspot.hu/
    A számom pedig a 42 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Bia, a 3nál szerintem már jóval több kommentet hagytál ;)

      Törlés
  19. Köszi a játékot, szuper nyeremények! :)
    Ági- Niceties in my life blog néven követlek GFC-n, fb-on Ágnes Váczi néven és meg is osztottam a felhívást itt: https://www.facebook.com/agnes.vaczi.7/posts/696246213804984
    Számomnak a 23-ast választom, ha jól láttam, még nem foglalt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ági, a 23-as számot Roni már pár kommenttel feljebb lefoglalta, sajnos másikat kéne választanod!

      Törlés
    2. Köszönöm, hogy szóltál. :) Ne haragudj, átnéztem, hogy ki mit írt, de ezek szerint elsiklottam felett. Most keresővel indítottam, így az új számom: 89.

      Törlés
  20. Szia!

    Először is köszönöm a lehetőséget :]

    Itt és facebookon Klaudia Orbán néven, intagramon pedig craptrash néven követlek, fb-on osztottam meg a játékot (https://www.facebook.com/CRaPTRaSH/posts/955361347812971)
    A szerencseszámom pedig a 13, így én azt foglalnám le :]

    Szép estét!
    Klaudia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Klaudia, örülök,hogy Te is játszol! Sok sikert!

      Törlés
  21. Twitteren megosztottam: https://twitter.com/szabdal , Nick nevem: szabdal
    és az 55-ös számot választanám. :)

    VálaszTörlés
  22. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  23. Hello!
    Fészen a saját nevemen követlek(Krobinec Judit), ott osztottalak, és 16 os számot favorizálom
    ( https://www.facebook.com/krobinec?fref=nf )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Judit!

      Csak akkor tudsz résztvenni a játékon, ha 3 egyéb posztra is hagysz kommentet, és ezt még úgy látom, hogy nem tetted meg!

      Törlés
  24. Szia Suzie!
    Köszi a játékot, valami álom nyereményeket válogattál össze! Én még csak most találtam a blogodra, de nagyon tetszik, csodaszép lakkokat mutatsz nekünk!
    GFC-n Glitterfinger Lexa néven követlek.
    Instagramon glitterfingersss néven, twitteren @Glitterfingerss néven.
    Itt osztottam meg a játékot: https://twitter.com/Glitterfingerss/status/526492918077730817
    Számom legyen a 254 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én ellenben már jó régóta olvaslak, csak én sem vagyok az a sokat kommentelős fajta (néhány félreértelmezett komment utáni beszólás gyorsan leszoktatott róla), szóval örülök, hogy itt vagy, és annak is, hogy tetszik.
      Az ajándékokat igyekeztem úgy összeválogatni, hogy tényleg örüljön neki az, aki megnyeri Sok sikert!

      Törlés
    2. mindig olyan jót vigyorgok az ilyen egymásra köszönésen, jó érzés, h akiket csípek, szintén érdeklődnek egymás iránt :)

      Törlés
  25. Szia!
    Köszönjük a játékot!
    GFC-n bkata / Kata Bácskai néven követlek,
    facebookon szintén Kata Bácskai néven.
    megosztás: https://www.facebook.com/kata.bacskai.5/posts/960814483933720
    A 72-es számot választom!

    VálaszTörlés
  26. Köszi a lehetőséget!
    Szuper a blogod! És vagány a név választás! :)
    Követlek twitteren: @EasySnacks , Instán: gertrudisz, FB: Berky Brigi, GFC: Viktoria Baker
    Itt osztottam: https://twitter.com/EasySnacks/status/526671814638829568

    A számom legyen 326
    Hajrá mindenkinek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      A névválatszás eléggé merész, várom is a fenyegető levelet az Aldi ügyvédeitől, de remélem értik majd a poént (és olvasnak 9gag-et) :)
      Felírtalak Téged is ;)

      Törlés
  27. Szia :)
    követleg facebookon Lora Szabo néven :)
    Itt a megosztás:
    http://loradreamworld.blogspot.hu/2014/10/diy-medal-video.html

    számom:375

    VálaszTörlés
  28. Halóó, itt a megosztásom (https://twitter.com/ceannemusic/status/527246419535855616), ezeken kívül az instán is követlek ceannemusic néven, a többi CéAnne. Meg tökre örülök, hogy végre eljutottam a találkozóra és többek közt rád is vethettem egy pillantást. :) További szuper posztokat!

    VálaszTörlés
  29. De jó, olyan kedvesek voltak lányok, hogy meghagyták nekem a szerencseszámomat, így az én választásom az 5.
    Követlek Nekrocica néven itt, instán és twitteren, facen Papp Timea.
    Kommentek pipa, megosztás: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1477693945853144&id=1418735315082341

    És most reménykedek :D

    VálaszTörlés
  30. Szia! Nagyon szupi ajándékokat lehet nyerni, köszönöm a lehetőséget! Facebook-on (Nagy Zita néven) és instagramon (fairyfelicita néven) már eddig is követtelek és most GFC-n is feliratkoztam (Zita Nagy néven). Itt van a link a megosztásról: https://www.facebook.com/fairyfelicita/posts/10152370042356680?pnref=story, a kommentek folyamatban vannak, a szerencseszámom pedig legyen a 22, ha még nem foglalt. Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zita, a 22-es már foglalt, Vivienne választotta. Este 9ig tudsz másikat választani.

      Törlés
  31. Szia! Nagyon tetszik a blogod, és szuper ez a nyereményjáték. Twitteren @nagyzsofia-ként követlek, és íme a megosztás linkje: https://twitter.com/nagyzsofia/status/528082873392578560
    Instagramon girlwithglass néven, facebookon pedig Nagy Zsófia néven követlek.
    Happy Halloween! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A számom pedig sajnos nem 42, mert az már foglalt, úgyhogy legyen 84.

      Törlés