2014. október 29., szerda

piCture pOlish - LakoDom

Sziasztok!

A héten a piCture pOlish márka mindenki nagy meglepetésére egy új kollekcióval rukkolt elő, amely ismét blogger kollaborációkat tartalmazott. Tegnap voltam olyan szerencsés, hogy éppen akkor jártam a Nailland standjánál, amikor ezek az új lakkok megérkeztek, és így rögtön el is hozhattam az új kollekció két darabját.
Elsőként a LakoDom nevű diszkrét szépségre esett a választásom, így erről láthattok most képeket.
A lakk finishe már nem újdonság a márkát jól ismerőknek, de igazán csak az ezt megelőző kollekcióval lett ezek glittermentes verziója is bemutatva.
Crelly alapban nagyon apró holo szemcsék és pelyhek keverednek, amelyek a lakk tetejére kiülve adnak kristályos csillogást. Ilyen finish-el találkozhatunk a Douceur-ben, az Imperial-ban, a Fool's Gold-ban, Sizzle-ben, és egy pár további lakkban is, valamint a mostani kollekció Paris, Cyan és Never nude tagja is ugyanezt a finisht kapta.
A crelly tulajdonságok miatt az első réteg eléggé foltosan vihető csak fel, és szépen építeni kell egymásra a rétegeket a teljes fedéshez, amely az én esetemben három, egyre vastagabb rétegből állt, sőt volt olyan (a Bridgettől elszíneződött) körmöm is, amelyre négy réteg volt szükséges. Félmattra száradt, ezért egy réteg Seche Vite-el vitte mextra csillogást a manikűrbe.
A lakk színét én leginkább a világos galambszürke jelzővel tudom illetni, és akivel eddig találkoztam, mind azt mondta, hogy a lakk az olyan hóra emlékezteti, amely teteje már egy kicsit megolvadt, és újra megfagyott, így nagyobb jégkristályok csillognak a tetején.
Én az egyszerű, télies manikűrt egy kis nyomdázással tettem különlegesebbé, a Sizzle-lel nyomdáztam, és az OhNomNom nevű Pet'la Plate martinispohár mintáját használtam.

Hi there,

this week piCture pOlish surprised us all by releasing a new blogger collab collection. I was lucky enough to be just there at one of the Nailland stores when the shipment came, so I quickly grabbed two shades to test them. I picked the discreet beauty LakoDom to show you first.
The finish of this lacquer is not entirely new, however, I think it's glitterless version becoming was first introduced with the previous blogger collab collection.
It's a dove grey crelly base with tiny holo particles and flecks, which tend to float on to of you lacquer coats, causing a special crystal like glow. Everyone I met today has said this lacuer remind them of the kind of snow that has melted and froe back, therefore larger ice pieces are sitting on top. :)
You can find this finish in Douceur, Imperial, Fool's Gold, Sizzle and a few more, and the new collection also has a few ones: Cyan, Paris, Never Nude.
Because of the crelly finish, the first coat is quite patchy, but it's a buildable one. I needed three coats (and on my Bridget stained orange looking nails, 4 coats).
I also stamped on is, using Sizzle and the martini-glasses pattern from OhNomNom by Pet'la Plate.
Since it dried semi matte, on the photos you see one coat of Seche Vite also.

Available at all piCture pOlish stockist. You can find pet'la plates at their own webshop.









36 megjegyzés:

  1. Erről a lakkról a hópelyhek jutnak eszembe :)
    Szép lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, ezért is írtam, hogy havas táj. Örülök,hogy tetszik.

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a lakk! És szuper a nyomdázás! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekeztem jól nyomdázni, de sajnos azért látom a hibákat :(

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Nos, már a harmadik nap van a körmeimen, és sajnos kezd tőle elmenni a kedvem :(

      Törlés
  4. Tegnap tetszett ez a lakk, sőt még ma is, de örülök, hogy vártam a vétellel, így már el is fogyott mára :D Legalább vehettem néhány A-England lakkot, nekem azok jobban bejönnek, lehet nem olyan különlegesek, viszont nem kell "száz" réteg. A sok réteg a bajom a DL multichrom lakkjaival is...gyönyörűek, de baromi macerás a felkenés, száradás. Bocsánat a sok szövegért. :) Nagyon szépen mutat rajtad ez a lakk, valóban olyan, mint a jeges hó csillogása. Pár hónap múlva majd megveszem szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy most nem elég télies a hangulatom, de olyan "meh" érzésem van, ahogy a kezeimen nézem, pedig tényleg szép lakk. Szóval erősen hangulatfüggő a dolog, és nem az a fajta, amitől bármikor hátast dob az ember.

      Törlés
  5. Hát ezzel a lakkal (sőt az egész kollekcióval) - a pénztárcám nagy örömére - nem vettek le a lábamról. Azt viszont "jó" olvasni, hogy a Bridget nem csak az én körmeimet fogta meg. Alaplakkal szerinted kivédhető? Mert elég vacak lenne minden alkalommal kireszelni a lakkzselét a piros csoda után... :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bridget alappal tökéletes szerintem, nem színez! ;)

      Törlés
    2. A Bridget nekem mindenhogy, alaplakkokkal is megfogja a körmöm, de csak lemosáskor. Talán lehúzható alaplakkal kéne kipróbálnom.
      Ez a kollekció nem lett a legjobb, egyik szereplőtől sem vágom magam hanyatt, de azért a Moscow és a Cyan lehet,hogy majd később hazajön velem. :)

      Törlés
    3. három ujjamon volt fent eddig csak a bridget, de én ezt komolyan nem tapasztaltam! evelin 8 in 1-re kentem, de most már újra ki fogom próbálni, mert ezt nem értem. o.O

      Törlés
    4. jah, összeraktam! lemosáskor, akkor nekem is összekente, de ezt sajnos sok lakknál tapasztalom, ha icipicit is több lemosót nyomok a vattapamacsra és nem a tökéletes mennyiséget. ha meg kevesebbet, akkor erőteljesen dörzsölni kell és nehezen szedi. :/ óriás problémák! :D (viszont a szivacsos se vált be, az érdesebb (homok vagy glitteres) lakkok kis darabokat vájtak ki belőle, pedig csak sztem max. 7-8 ujjamon cseszekedtem így, cserébe most már minden lemosásnál jönnek a kis fekete szivacs darabkák, baromi idegesítő.

      Törlés
  6. Érdekes a színhasonlat, mert én is erre gondoltam mikor megláttam, h olyan mint a már megolvad hó, nem hófehér, de a csillogása ugyanolyan szép.
    Jól áll, tetszik a körmeiden.
    Én elsőnek a Moscow színt használtam, most mostam le -nem fogta a meg a körmeimet- , most pedig következik a Lakodom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolkodtam én is rajta, hogy elvigyem a Moscow-t, láttam, ahogy a dobozból tette ki Madlen, de nem tudtam eldönteni, hogy bijou holo-e, azt meg nem annyira szeretem. Kiváncsi vagyok mennyire fog magadon tetszeni a LakoDom, én most a 3. napon épp a nemszeretem fázisban vagyok :(

      Törlés
  7. Nagyon szépek a képeid és a körmeid is, de nekem ez most valahogy nem :( Lehet hogy bennem van a baj, vagy az is lehet, hogy kifejlesztettem egy olyan képességet, amellyel immunis maradok a PP lakkokkal szemben, és így mondjuk tudok enni :D Bár várjuk meg, amíg leesik a hó, vagy elérkezik a Karácsony, és akkor majd meglátjuk mit mondok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rita nem veled van a baj, hanem ezzel a lakkal. Nagyon fanatikusnak kell lenni ahhoz, hogy ezeket a szürkésfehéres alapban lévő izéket igazán tudjuk értékelni. A laikusnak ez csak egy piszkosfehér lakk, semmi egyéb. Én is a Karácsonyra várok, hátha akkor majd tetszeni fog, illetve már elképzeltem a Bridgettel közös kampónyalóka manikűrt :)

      Törlés
    2. Uúú, ez izgin hangzik, már várom hogy csinálj ilyen kombinációból kampónyalókát ^_^

      Törlés
  8. A lakk annyira nem tetszik viszont azok a pezsgős poharak eléggé!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ennek azért örülök, szeintem egy jó kis lemez az, a másik kedvencem róla a pereces minta.

      Törlés
  9. Hümmm, nem tudom, h kell-e nekem ez a lakk vagy sem. Eddig rá voltam gerjedve, de ma persze, h nem bírtam ki, h ha már be kellett rohannom a NAV-ba, melóhelyre menet ne menjek be a Westendbe és még volt nekik egy példány. Fogdostam, nézegettem és nem hoztam el. Igazából most sem bánom, egyelőre riasztónak tűnik a 3, egyre vastagodó réteg (én kétréteges lány vagyok, punktum, a bónusz harmadikért már valaminek nagyon különlegesnek kell lennie, amit most nem érzek. De persze ha lesz újra az Árkádban és én ott leszek, simán lehet, h ott már akarni fogom. Párííí sajnos persze, h nem volt, honey moonról lebeszéltél tegnap a bijou holo finissel. Jajj és most ez az új definíció, nekem eddig Edina ismertetője volt a nagy lakkhatározós, de onnan nem is emlékszem ilyenre. Mármitn ha szó szerint ez a jelly-t jelenti, akkor világos, ha nem, akkor a különbség köztük egyelőre meghaladja az én befogadóképességemet! :D ;)
    na jó, a szuperközeli makrós képet újra megnézve már picit bánom, h otthagytam. ne máááár. :/ köszi a villám tesztet egyébként, nagyon gyors vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nagyon sokat nem vesztettél azért ezzel a lakkal. Én azt bánom nagyon ,hogy nem volt kapható itthon a PP Atomic, ráadásul azt pont azért vonta ki a picture polish, hogy kelyet csináljon a lakodomnak, pedig az atomic aztán tényleg izgalmas lakk volt, azért jobban bánkódnál szerintem is.
      A crelly finish meg a jelly és a creme közötti átmenet, jobban nem tudom meghatározni :)

      Törlés
    2. Köszi Suzie, ez tök érthető magyarázat, így már teljesen világos, azért éreztem picit krémesebbnek! :D Bázze, h mik vannak! :D :D :D
      A makrós képeken ma is elvarázsol, de a többin nem nagy puki. Megértem, h te is hol így érzed, hol úgy. :) És most azért rákeresem ama lakkra, hadd fájjon picit nekem is a szívem, ne csak nektek! :P ;)

      Törlés
    3. jah és atomic engem nem mozgatott meg, bár simán lehet, h csak béna képeket találtam róla. akkor már inkább lakodom (írom mindezt a lakkok élőben nem látása nélkül, muhahaha). mára nem okoskodom már több hozzászóláshoz! ;) :D

      Törlés
  10. Jó lett a nyomda! :) Szép ez a lakk, én is elhoztam és a képeid láttán örülök neki. Majd ha már fel is kentem, lehet, hogy updatelek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiváncsi leszek, meg arra is, hogy a családodnak hogy tetszik, mert nekem most épp nem elég különleges, de itthon meg mindenkinek bejön.

      Törlés
  11. Tényleg havas, örülök, hogy bemutattad, mert nem tetszik, főleg a 3 réteg. Nekem az Essence 24/7 alaplakkja beszívta a Bridget első rétegét, szóval azt nem ajánlom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És még a 3 réteg sem mindenhol elég. A Bridget meg kb az egyetlen lakk, aminek elnézem, hogy befogja a körmeimet alaplakk ellenére is. :)

      Törlés
  12. nekem nagyon tetszik ez a lakk.Tökéletes alapszín amire ezer fajta mint illetve szín jól mutat. Ha megyek haza remélem szerencésvel járok,és sikerül megvennem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *minta.megyek iszok még egy kv-t nem tudok írni reggelente :D

      Törlés
    2. Igen, én is alapszínnek gondolom leginkább, és jól néz ki, ahogy a mini pelyhek a nyomdázás alól kikandikálnak. Önmagában már nem biztos, hogy viselném. no meg majd kiderítem, hogy water marble-re mennyire jó.

      Törlés
    3. Az a water marble engem nagyon érdekelne. ;)

      Törlés
  13. Nagyon szép szín! Télre szerintem tökéletes választás, de még mindig nem vitt rá a lélek, hogy egy lakkra ennyit áldozzak, pedig nagyon kellene már egy PP. *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem első PP lakknak ez nem a legjobb ötlet, vannak ettől sokkal különlegesebb lakkjaik is, de most épp a szeretem/utálom között vergődök :D

      Törlés
    2. Valami mesés glittercsoda lesz az első áldozatom, mikor azokról a lakkokról beszélek, aztán elárulom az árukat...hozzá kell tennem utána ezt is: " de hát ezek beszélnek"! :D

      Törlés
  14. Nagyon szép szín, sőt az újak közül szinte mindre ezt tudom mondani, de nekem még mindig nagyon drágák. :(

    VálaszTörlés