2014. október 20., hétfő

Dance Legend - Holy Diver

Azt hiszem múlt héten meghaltam, és a körömlakk mennyországba kerültem.

Történt ugyanis az, hogy Oroszországból rendeltem egy pár Dance Legend lakkot – még mielőtt megtudtam volna, hogy a Nailland Hungary is behozza ezt a márkát – és ugyan rettentő sok pénzbe kerültek a vám miatt, de életem legszebb lakkjait kaptam meg.

Persze, szokásos formámat hozva megint nem hoztam meg a tökéletes döntést, ugyanis egy barátnőmmel osztozkodtam a Holy Diveren (ez az üvegfotók hiányának oka), és amikor otthon kentem fel a lakkot, gondoltam azt, hogy ebből bizony mind a 15 ml kellett volna, és ezzel sajnos ő is így volt. Sebaj, majd ha jön a Naillandbe, bepótoljuk a dolgot J

Szóval Holy Diver. Felkenéskor első mondat, ami elhagyta a számat: „Holy Shit!” Mert annyira szép. Döbbenetes. Imádom a Picture Polish Oceant és a Bette-et is, de meg merném kockáztatni, hogy ez a lakk még náluk is szebb.

Az állaga eléggé híg és folyós, ezért három rétegben fed rendesen (de az én körömvégeim még így is átsejlenek), de a látvány megéri, és meglepően gyorsan is szárad, tehát nem kell a fél életemet a lakk felkenésével eltöltenem.

A holo pelyhek nagyok, és kissé ezüstösek, valamint a PP lakkokkal ellentétben, hajlamosak a jelly alapot maguk alá gyűrni, és a felszínen „úszni”.

Nem, nem lesz olyan hatás, mintha zöld alapra kennénk ezüstös holo pelyheket, de nem is keveredik el, és veszi át az alaplakk színét annyira, mint a PP lakkok esetében, ezzel viszont valami éteri hatást kelt, így a lakk elnevezése is már-már ijesztően találó.

Lemosáskor nem fogja meg az ember körmét a zöld szín, és a holo pelyhek mintha feloldódnának az acetonban, így egy homogén valamit sikerül lemosni a bőrünkről, ez viszont a vattáról a bőrt hajlamos kissé elszínezni, úgyhogy óvatos bánásmód ajánlott.

Hamarosan kapható lesz a Naillandben is, ez a lakk legalábbis biztosan, viszont mivel új márkaként kerül bevezetésre, ne számítsatok hatalmas mennyiségekre belőlük, biztosan nagyon hamar el fognak fogyni, és sajnos pár ember lehet, hogy csalódottan fogja látni, hogy ebből a lakkból bizony már nincs, mire odaér. Viszont a többi lakkot is igyekszem hamarosan megmutatni, mert borítékolom, hogy azokba is bele fogtok szeretni, és tutira nem fogtok üres kézzel hazamenni az első DL kollekció megtekintésekor :D

I think I died and gone to nail polish heaven.
Because I ordered a few bottles of Dance Legend nail polish – way before I heard about Nailland starting to carry this brand – and I finally received them. They have been horribly expensive. High exchange rates, VAT, customs, but they are one of the most gorgeous ones in my collection.
Of course it wouldn't be me, if I hadn't made the wrong call by deciding to split the bottle of Holy Diver with a friend of mine (hence the lack of bottle shots). I started to apply it and the first sentence that left my mouth was  „holy shit!”;  then „I need all the 15 mls!” Unfortunately my friend agreed so as soon as it’ll be available here, I’m totally getting a full bottle J

So yeah, Holy Diver is gorgeous. If you are a regular reader, you know how much I love my holo fleck jellies, especially Ocean and Bette by piCture pOlish, but I think HD is even more beautiful.
On nails, the flecks seem to float on top of the jelly base, they do not mix as well as in case of the above mentioned PP holo fleck jellies, but they do mingle well enough, so you won’t have the feeling of having a glass fleck topper on your green jelly. I’d say the result is quite ethereal, therefore, the name Holy Diver is more than perfect.

While it is quite runny and opaque with only the third coat (although I do spot a VNL on my macro photos), it dries fairly quick, so you won’t spend half of your life making a mani with this lacquer. It doesn’t stain your nails, but at removal, the flecks seem to dissolve in acetone, and the remains of the lacquer do stain your skin, so careful handling is suggested.

Available at Dance Legend, Llarowe and the a few more stockists, and also, it’ll soon be available at Nailland!

























36 megjegyzés:

  1. Aztaaa, nagyon nagyon gyönyörű O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Nem gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog.

      Törlés
  2. Na, ez a megtestesült lakkmennyország *_* *_* Juj de várom már hogy élőben láthassam!! Nem is tudok mást kinyögni most, egyszerűen WOOW *_*

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos ez a lakk, nekem olyan sellős :D Biztosan megveszem, ha lesz még a webshopban, mire odajutok, hogy rendeljek :D

    VálaszTörlés
  4. Te jó ég, még a szemem is belekáprázott *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Edina képein még durvább, ott csodaszép ;)

      Törlés
  5. Szia, végigfutottam a blogodat, egyre jobbak a képek! A lakk gyönyörű, természetesen :) Pont ma Edinánál is láttam, itt talán még holosabbnak látszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, igyekszem a lehető legtöbbet kihozni, amit a fényképezőgépemmel lehet!
      Nyilvén edina nyomába nem fogok érni, mert egyrészt nincs fotómanipulációra alkamas speciális szoftverem, másrészt pedig időm sem nagyon van rá, de nem is arra törekszem, hogy profi képeket készítsek, hanem megmutassam, hogy egy átlagos kézen (tehát nem a csodaszép hosszú, és keskeny körömágyú lányokon) hogy is néz ki egy-egy lakk, vagy milyen egy adott sminktermék viselve. Remélem tetszik, amit itt látsz, és majd máskor is visszatérsz ide ;)

      Törlés
  6. reggel már nálad oda voltam érte, aztán most Edinánál teljesedett be a szerelmünk. :) a jelződ tökéletes! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az összes ilyen finishű lakkom közül most őt látom a legszebbnek :D

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Ugye? Már várom nagyon,hogy megérkezzen ez a márka Magyarországra.

      Törlés
  8. Szemkisülős-kápráztatóan szép *_* Eddig azt hittem, nem tetszik a Wow Prism kollekció - tévedtem... Nem is tudom, hogy gondolhattam ezt. o_O :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na,ezt én sem értem. Talán mert túl műanyagok a gyári, annagorelova fotók.

      Törlés
  9. Ez a lakk o.o Nagyon szép! Alig várom, hogy elérhetőbb legyen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem még Karácsony előtt kapható lesz. Én már az ajándéklistámon töröm a fejem :D

      Törlés
  10. Válaszok
    1. Eltelt pár nap, amióta felkentem, de kb kétnaponta előveszem nézegetni,annyira szépnek találom :)

      Törlés
  11. Istenem már nagyon érik egy Dance Legend rendelés *-* olyan gyönyörűek ezek a holo-s csillogású lakkok...erről a darabról konkrétan a sellők uszonya jut eszembe :)) már várom, hogy a Nailland-ban is lehessen kapni a Dance Legend lakkokat *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg sellős, ezért is jó nagyon a név, amit adtak neki.

      Törlés
  12. Nekem rögtön Ariel a kis hableány ugrott be.....

    VálaszTörlés
  13. Eszméletlenül kegyetlen szép ez a lakk! Napszemüveg kell hozzá! :) *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jók a Dance Legend lakkok, de ezzel kiemelkedően beletrafáltak, szerintem nincs, akinek ne jönne be. (zizitimet kivéve) :D

      Törlés
    2. Suzie: tudd meg, hogy Edinával megfertőztetek. Folyton visszanézek meglesni a képeket és elkezdett tetszeni. Én ilyet még komolyan nem is láttam... :D

      Törlés
  14. Nem vagyok oda a kék lakkokért, de...de ennél elállt a szavam is! GYÖ-NYÖ-RŰ!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Deház ez zöld! :) Komolyan. Zöldeskék. Persze a fotók csalnak ;)

      Törlés
    2. Én totál kéknek látom, szóval lehet, hogy az én szemem csal.:D

      Törlés
  15. Hát ez tényleg holy shit! Nekem a Just Another Star van meg, de ez simán kenterbe veri. Jajj csak már lenne a Naillandben! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, én meg azt szretném nagyon megvenni,m ert most az Anthemet vettem még meg lilának, de nem bírom kiverni a fejemből a JAS-t.

      Törlés