2014. november 15., szombat

piCture pOlish - Cyan

Sziasztok!

A múltkor mintha említettem volna, hogy a körmeim sarkai mostanában letörtek, ezért van most ez az átmeneti szünet. Viszont többen kérdeztétek, hogy a Cyanról mikor írok már, mert erről az új PP színről még nem sok poszt található.

Nos, hoztam képeket, tartóssági tesztet, és véleményt is.

Kezdem a finish-sel: kék crellyben apró holo pelyhek, és szemcsék. Ez az "új" finish, mint azt már a Lakodom esetében említettem. Makroképeken a pelyhek nagynak tűnnek, azonban a körömn inkább csak apró szemcséknek.
Nekem a fedéshez kettő réteg elég volt, ellentétben a Lakodommal, de az üvegben a lakk állaga elég sűrű volt, tehát ha valaki higítja a jobb kezelhetőég érdekében, akkor lehet,hogy három réteg fog kelleni.

Tartósság: az Orly Nail Defense - Seche Vite szendviccsel nekem kettő és fél napig tartott a manikűr, de azokon a helyeken kopott csak meg akkor is, amik később letöredező körömsarkok voltak. Tehát ha a körmeim nem lennének most ilyen rossz állapotban, akkor jobban bírta volna ez a lakk is.

A manikűrt természetesen megint díszítettem is, így a gyűrűsujjamra alulra került két réteg Lakodom, rá egy réteg Seche Vite, majd Nail Vinyls chevron matrica, egy vastag réteg Cyan, és lehúztam a matricát, amíg még nedves volt a lakk. Erre jött egy újabb vastag réteg Seche Vite.

A Cyan megjelenésekor sokan azt hittük, hogy kiadták a Fool's Gold-ot glitterek nélkül, de ez szerencsére nem igaz: myg a Fool's Gold élénk, szinte vibráló alapszínnel rendelkezik,a Cyan a Lakodomhoz hasonló, jó értelemben vett piszkos szürke árnyalatű, ami alkalmassá teszi ahhoz, hogy akár halványabb, akár élénk színekkel is tökéletes párost alkosson.

Megvásárolható az összes PP stockistnál, én  a Nailland Hungarynál vettem, de láttam a Llarowe, Harlow&Co, Color4Nails és Rainbow Connection webshopokban is.

A Nail Vinyls pedig szintén kapható stockistnál, és a saját boltjukban is.

Hi Ladies,

I think I've mentioned in some of my latest posts than my nail corners keep breaking off, hence the big blog has been on a small vacation.

But since some readers of mine asked me not to hold my post about Cyan by piCture pOlish, here are some photos and a small review.
Let's start with it's finish: it's the same crelly with holo particles and small flakes one I was talking about in my post about Lakodom. The flakes seem bigger on the macro shots, but on the nails the lacquer looks like a scattered holo with a few flakes. Which is not a bad thing, I love it!
Good news: it's fully opaque in just two coats. However, my piece was relatively think, so if you find yours to be runnier, or you use thinner, three coats may be necessary.

Is it long lasting? On my nails, none of the lacquers last longer than two days. This mani lasted 2.5 days and the only nails it started chipping were the ones that broke off a few days later. So I'm guessing, it would have lasted longer.

Shade: many people have said Cyan is just Fool's Gold without the golden glitters. While I don't own that one, I held both bottles in my hand to compare and nope, they are not the same. Fool's Gold is more vibrant, while Cyan has the same "dirty in a good way" shade that makes Lakodom also a unique beauty. And this dirtyness makes these lacquers so good to be paired up both with vibrant and pale colors.

Available at PP stockist. I've bought mine at Nailland Hungary, but I've seen it in the webshops of Llarowe, Harlow&Co, Color4Nails and Rainbow Connection. Nail Vinyls are also available at stockists and their own webshop.











22 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a két lakk együtt!! A körmeim nekem is rövidek most, talán a sok lakkozás ártott meg vagy a hideg idő :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ugyanúgy párban gondolkodtak a készítők, mint annak idején a Sizzle-Forget Me Not estében.
      A körmeim nekem most a takarítást, és a sok elrontott water marble miatti, egymás utáni 5-6 acetonos lemosást szívták meg.

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a Cyan, az új lakkok közül egyedül ő érdekelt :) Meg is értem hogy miért... :) És tetszik a mani is, hogy ilyen visszafogott, de mégiscsak odavonzza a tekintetet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is szép lakk a Cyan, meg a Lakodom is, de úgy érzem ,hogy ehhez már igazán 2műértőnek" kell lenni, mert nem vonzza annyira a tekintetet, mint mondjuk egy Bridget.

      Törlés
  3. Azt hiszem, ez a lakk annyira nem fogott meg, bár még nem láttam élőben. Viszont a gyűrűsujjadon lévő mintával nagyon-nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem voltam elsőre ráizgulva erre a lakkra, de ez is az a fajta, ami bemászik a fejedbe, és nem bírod elfelejteni :)

      Törlés
  4. Nincs mese, mindkettő kell akkor! Kívánságlistás volt a Fool's gold nálam eddig is, de a Cyanon még vacilláltam. Köszönjük a bejegyzést, hasznos volt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért AKKORA különbség nincsen :) Nekem elsőre a Fool's Gold színe jobban tetszett, de az arany glittereb. Brrr. Az Imperiallal is ez a gondom, ha glittermentes lenne, egyből megvenném.

      Törlés
  5. Sokkal közelebb áll hozzám, mint a Fool's Gold. Nagyon tetszik a Cyan, olyan kifinomult, nőies kék, ezzel a szép lakkal (gondolom Lakodom) nagyon jó párost alkot. A gyűrűsujjadon a minta gyönyörű lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Szerintem is kifinomultabb ez a kék, mint a másik, mondanám azt is, hogy "felnőttesebb" :)

      Törlés
  6. Kék, úgyhogy imádnám, ha enyém lenne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy én sem tudok ellenállni a kék PP lakkoknak, és még mindig nem vettem meg az összeset, amit akartam :D

      Törlés
  7. Szépséges ez a szín!
    Nagyon jól áll :)
    Nekem jobban tetszik a Cyan mint a Fool's Gold, de a Nailland standján hagytam, biztos megveszem majd tavasszal.
    Jelenleg "aranylázban" égek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Ha aranylázban égsz, akkor a Fun Lacquer lakkok valók most igazán Neked ;) A PP Rocky megvan már Neked egyébként?

      Törlés
  8. Nagyon szép lakk *.*
    A manikűr nagyon tetszik !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Reméltem, hogy ennek a lakknak sikerül a színét elcsípni, mert pl. a Paris tökéletesen fotózhatatlan. :(

      Törlés
  9. kötelezően a LakoDommal kellene ezt mindenkinek párosítania, olyan jól mutatnak együtt! ^^

    VálaszTörlés
  10. Nekem ez az új PP-kollekció nagyon nem talált be, egyedül a Moscow-ra mondom azt, hogy egynek elmegy.
    Ez a szín is számomra olyan semmilyen, nincs benne semmi plusz, a felét se adnám érte, nemhogy a teljes árát. Lehet, hogy a többi nekem tetsző PP túlságosan megbolondított... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindegyikben van plusz bőven a sima drogériás lakkokhoz képest, csak maximum nem annyira hivalkodóan, mint mondjuk a Bridget esetében. Ahhoz képest nyilván egy nulla :D

      Törlés
  11. Jaj olyan szép ez is. Nagyon vívódom, hogy kell e. A Fool's gold-ról végül letettem.

    VálaszTörlés