2015. április 18., szombat

China Glaze -Point Me To The Party

Ahhoz képest, hogy mennyire nem szeretem a glitteres fedőlakkokat, sikerült megint beszereznem egyet. Én próbáltam ellenállni, de ez a lakk annyira buli, annyira tavasz, annyira nyári fesztiválok, hogy jönnie kellett :)

Persze nem sikerül lefotóznom mennyire neon, de az élénk zöld, lila, kék, pink és narancs hatszögek mindenféle méretben, pont megfelelő arányban, bármilyen alapon jól mutatnak. Én maradtam a jól bevált fehérnél (China Glaze White on white) , de már gondolkoztam jelly sandwich mani, water marble, és tűvel helyezgetős nail art elkészítésén is. Ezeket a színeket, és glittereket eddig csak igen drága indie márkáknál láttam, de most végre elérhető egy olcsóbb, és egyszerűen beszerezhető márkánál is, tehát ez szerintem a bevállalósabb lakkrajongóknak kötelező!

Sajnos a fedőlakk, amit használtam, egy elég régi üveg HK Girl volt, ennek meg az a másnál is tapasztalt szokása, hogy rettentően buborékosodik, ez látszik a fotóimon is.

Elérhető a Naillandnél egész Európa szerte, de megtalálható például a Harlow&Co kínálatában is.

Considering I loathe glitter toppers, I ended up buying one. Again. But this one is so much spring and summer festivals packed in a bottle, I knew I had to have it.

Of course I failed to show how neon the glitters are, but these various size hexagon glitters in lime green, pink, orange, purple and blue are to die for. I applied them over a palin white (China Glaze Withe on white), but I already though tof three different nail arts using this one: jelly sandwich, water marble and fishing out some glitters and placing them with a needle to get some pattern.

Unfortunately the top coat I used for this mani started to bubble up pretty bad (it's an old, used bottle of hK Gril ,which tends to get bubbles when you are using the last few drops of it), but I hope I was able to get you girls in the mood for buying it!

Available at Nailland (shipping within the EU) and I saw Harlow&Co carrying it as well.





25 megjegyzés:

  1. Kell ez a fedő.Már én is kinéztem magamnak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, eszembe is jutott, hogy Neked biztosan kelleni fog majd ;)

      Törlés
  2. ó hát ez kell! én miért nem vettem észre eddig?! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos ez a lakkocska :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is tök cuki, és nem gyerekes, az a jó benne :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Nekem is ezek a szavak jutottak eszembe: aranyos, jópofa, cuki. Nagyon odáig vagyok érte, és várom már, hogy újra felkenjem. Pl sárga alapra.

      Törlés
  5. óó, ez nekem is kellett volna, de csak a zöldeset tudtam elhozni, a standon már nem volt az árkádban. :/ de hétfőn jól megnézem a westendben, ill. ha nincs, átkérem... ;) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mert a kata körmein épp ez díszelgett, szintén fehér alapon, annyira cukik voltak az ő mini körömfelületén is! :D
      amúgy a zöldes is nagyon szimpi belőle, de ezért ez a 100% instant nyár.

      Törlés
    2. Igen, a zöldön agyalok még én is, az is nagyon tetszik. Sikerült végül megvenned ezt?

      Törlés
  6. Jajj ez a lakk kell nekem is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy láttam, hogy a webshopban most még van ;)

      Törlés
  7. Ez MINDENKINEK kell, annyira cuki! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg mindenkinek kell. Nálunk már Kittin is volt :)

      Törlés
  8. A képek és a manikűr is gyönyörűek lettek!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök nagyon, hogy tetszenek.

      Törlés
  9. Nailstorming egyik videójában láttam először ezt a lakkot sötétlila alapon, és már akkor szerelmes lettem belé, de most... *-* :O Hát ezek a képek! Muszáj megvennem, már magára az üvegre egy élmény ránézni! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üvegben sokkal narancsosabb, de tényleg imádtam nézegetni én is!

      Törlés
  10. húúú, nagyon tetszik ez a lakk, nem is láttam még! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az egész kollekció sutyiban megjelent egyszercsak a naillandnél, legalábbis én nem vettem először észre, pedig kellett volna, mert nagyon jók.

      Törlés
  11. Az Arénában a Flormarnál lehet kapni mindhárom színben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez jó hír, akkor még sokan meg fogják tudni venni. Köszi, hogy szóltál!

      Törlés