2015. március 21., szombat

Colors By Llarowe - Love, Actually

Nem bírok leállni a vörös holo lakkok gyűjtésével. A Colors By Llarowe márka a The Mighty Red Baronnal egy olyan csodálatos, bársony kinézetű holo finisht fejlesztett ki, hogy bármi, ami ebben a finishben megjelenik, azonnal kell nekem.
A Love, Actually egy elvileg limitált, 2015 Valentin napjára kiadott kollekció része, és valami elképesztően döhös, szexis lakk.
Nem túl bordó, de nem is olyan arconvágós vörös. Ez az a lakk, amit leginkább fekete csipkés fehérneműs nőkön, egy pohár vörösbor köré font kézen tudnék elképzelni egy divatmagazinban.
Két réteg szerintem elég belőle, a körmöket kevésbé fogja meg, mint a TMRB, és szerintem komolyan életveszélyes lakk. Hogy miért? Mert ha viseljük, csak a körmeinket akarjuk nézni, semmi mást. Így könnyű belesétálni egy gödörbe, vagy a metró alá :)
Elérhető a Llarowe webshopjában, és stockistjainál, és kötelező szerintem minden nő lakk-tárában.

I just can't stop buying red holos. The brand Colory By Llarowe invented something special when they created The Mighty Red Baron. Their unique finish is a holo, that looks like liquid velvet on nails. And it has and effect on me where I see something with this finish and I have to buy it ASAP!
This lacquer, called Love,Actually was originally part of 2015's Valentine's Day collection and it's a darker, vampy version of TMRB.
From all the red holos with this finish, this one is the most sensual one. A shade you's imagine being photographed on the nails of a beautiful woman in black underwear, holding a glass of red wine.
I can't help it's just sexy as hell.
And life-threatening. Why? Because when you wear it, all you want to do is look at your own hand, no matter what you walk into.
It didn't stain my nails as badly as TMRB and all I needed was two thin coats. It's perfection and stil available at Llarowe by the time of this post being written.















10 megjegyzés:

  1. Jaj, sírba viszel ezzel a lakkal... Minden képen megcsodálom, de egyszerűen nem tudom hogy kell-e... Jaj jaj jaj, túl dögös. Én nem vagyok dögös. :D Mindenesetre gyönyörűséges!! *_* *_* *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenre már ugyanaz az unalmas válaszom: kipróbálod ;)

      Törlés
  2. Na ez a piros még nekem is megdobogtatta piciny szívem.
    Ezt a lakkot tudni kell viselni, és rajtad remekül mutat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Nem tudom, hogy tudom-e kellően viselni, de tény, hogy imádom :)

      Törlés
  3. Ez tényleg kötelező darab! Meseszép! :)

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép ez a lakk, állandóan bírnám nézegetni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is! Majd jövő héten ki akarom próbálni, hogy jó-e water marble-ra ez a finish :)

      Törlés
  5. Imádom az ilyen lakkokat :) Pirossal elég sok mindent el lehet nekem adni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is odáig vagyok érte. Nézegetem a swatchokat a telefonomon, és mindenkinél végiglikeolom instagramon. :D

      Törlés