2014. február 16., vasárnap

Yves Rocher Express Eye Makeup Remover

Egy korábbi bejegyzésemből már a blogot olvasók számára kiderülhetett, hogy a napi sminkem fontos részét képezi a zselés szemhéjtus, amelynek gyors és hatékony lemosása pont a tartósságból adódóan a szemfesték lemosókat igencsak próbára teszi.
Hosszú ideig a Nivea egyfázisú, érzékeny szemre való olajmentes lemosóját használtam, amellyel egyébként tökéletesen meg voltam elégedve, de az ára miatt váltottam a jóval olcsóbb Baleára, ami később hibának bizonyult. Nemcsak azért, mert konkrétan dörzsölni kellett a szememet, hanem mert nagyon sok is kellett belőle, így cseppet sem volt gazdaságos.
Az Yves Rocher kétfázisú lemosójáról csak jókat hallottam, ám ez is elég drága termék, viszont a törzsvásárlóknak időnként akciós szokott lenni, és a februári törzsvásárlói akció keretében 350 forint feletti vásárlás esetén egy 125 ml-es üveggel adtak belőle.

Mr lassan másfél hete használom, és meglepetésemre nagyon kevés kell belőle, tökéletesen lemossa a sminket, a csillámos szemfestéket sem mázolja szét a fejemen, és egyáltalán nem csíp, pedig _tényleg_ érzékeny a szemem.
Készítettem makrós képet az összerázott állapotban lévő lemosóról is, illetve arról,hogy hogyan rendeződik viszsa használat után kétfázisúvá.
Csak ajánlani tudom a terméket, és a törzsvásárlói programot is, van pár Y.R. termék,ami nagyon bevált nekem az utóbbi időben.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése