2014. február 16., vasárnap

OPI - Gwen Stefani collekció 4 In The Morning + Hey Baby, Love.Angel.Music.Baby

Erre a kollekcióra az első külföldi swatchok óta vágytam, főleg a szatén finishű fekete és arany lakk miatt, így a mini szettet vettem meg kipróbálásra, és nem árulok el nagy titkot azzal, ha elmondom,hogy mindkét lakkot be fogom szerezni nagy méretben is.

A mai mani alapja a fekete lakk volt (4 In The Morning), amely gyorsan szárad, de az egyenletes fedés érdekében 3 vékony réteg kell belőle (kezdem végre megszokni,hogy a legutóbbi pár opi kollekció már ilyen). Matt nail envyre kenve jó 3 napig bírta kopás nélkül az első teszt kenés, a fotókon látható mani pedig túlélt már egy mosogatást, és egy tésztagyúrást kopás nélkül. A körmeimre nézve nekem a műbőr dzsekik és szoknyák jutnak eszembe róla, és egyszerűen meg vagyok veszve ezért a finishért.

A Hey Baby egy sima pink krém finishű lakk, szerintem nagyon hasonlít a gyűjteményemben lévő YSL lakkhoz, viszont egy rétegben egyenletesen fedett, és ez is meglepően jól száradt, bár a fényesség fokozása érdekében kentem rá egy vékony réteg RapiDry fedőlakkot.

A múlt hét folyamán kipróbáltam a gyűrűsujjamon a Love.Angel.Music.Baby-t is, és ebbe a lakba is teljesen beleszerettem. Ő is 3 réteges, és imádnivaló. A képen a Chanel Taboo nevű lakkja társaságában látható.













2 megjegyzés:

  1. Látom megérkezett a szett, szépek ezek a lakkok, most a feketén akadt meg a szemem :)
    Ez azért érdekes mert legalább 8-10 fekete lakkom van és mostanában nem "kívánom" ezt a színt, de ez a fekete tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a "bőrdzseki look" miatt olyan izgakmas ez a lakk.Se a moyra,se a golden rose,se a flormar matt szaten/velvet lakkjai nem ilyenek,es a claire's leather lakkok sem,ugyjogy tenyleg egyedulallot alkotott ezzel az OPI.Szerintem meg fogom venni nagyban is,es az aranyat is.

    VálaszTörlés