2014. február 2., vasárnap

Eheti Haul

Mivel elfogyóban van pár kozmetikumom, amelyekkel már vagy a teljesítményük, vagy az áruk miat tnem vagyok teljesen megelégedve, a héten az alábbi dolgokat vettem:

szemránckrém: eddig a Vichy Liftactiv retinol HA-t használtam, amely egész jónak bizonyult egészen addig, amíg anya nem lettem, és rá nem szoktam a napi 4 óra alvásra. Azóta ráncosodik a szemem, és sötét karikák vannak a szemem alatt, amiket a bobbi brown korrektorok klsszul elfednek, de a rándokat megelőzni kell, és még most kell lépni. Ezért a választásom a L'Occitane Immortelle prescious eye balm-ra esett, és az üzletben az arckémből és szérumból is kaptam tesztert.

Arctisztításra lassan 15 éve a Clinique 3 lépés szettjének szappanát használom,de nagyon szárítja a bőrömet, és akárhány alkalommal ezt a clinique-es tanácsadóknak jeleztem, sosem javasolták a más kategóriájú szappant (mediumot használtam). Most viszont elegem lett, és gondoltam,hogy egy drogériás száraz bőrre való arctisztítót fogok kipróbálni, a rossmann saját márkás natúrkozmetikai családjából (a neve persze most nem jut eszembe, a fotón nem látszik, de A betűvel kezdődik, ugyanúgy, mint a DM-es alverde-amiből a gyerek fürdetőgélt már egy éve használjuk,és van ugyanolyan jó,mint a Weleda)
ajakápoló: szintén évtizedes múltra tekint vissza a forever livinges aloe lips és az én kapcsolatom, mert mindig volt valami szerencsétlen flótás, aki az évezred bizniszének érezte, hogy "üzletet építsen" Kósa L. Adolf lelkesítő beszédei alapján. Az MLM/szekta/nyomulás részét nem szeretem, de tény,hogy vannak nagyon jó termékek, irreálisan magas árakon, se az ajakápolójuk verhetetlen, 24 órán belül minden kivörösödött orr, véresre felrepedt ajak begyógyul. Most,hogy elfogyott,persze senki nincs, akit megkérhetnék,hogy hozzon nekem egyet. Úgyhogy maradt az yves rocher, és két ajakápoló. Az egyik egy sima shea vajas, a másik pedig a mézes kézkrémem ajakápoló verziója. Jók, de az aloe lips akkor is verhetetlen.
Körömlakk témában pedig a két régóta áhított golden rose holiday (58+70) és az A-England Dancing With Nureyev jött haza velem. Persze hülye vagyok,hogy egy Nureyev dupe kikotyvasztása után megveszem az eredetit, de legalább lesz miről írni legközelebb is.
A fotókon meg a lopós törpe keze is látszik :)




2 megjegyzés:

  1. Remélem a szemkörnyékápoló nálad is beválik, én nagyon szeretem :)
    Az A England lakkra kíváncsi vagyok, mikor én voltam nem lehetett kapni, de más blogokon nagyon világosnak láttam ezt a színt, pedig csak ez keltette fel a figyelmen a 4 új szín közül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a szemkörnyékápoló 3 napi használat után is már kedvenc, nagyon jó érzés tőle a szememnek, nem húzódik a bőr, és a nap végére sem "fárad el"
      Az A-England lakkról majd jön a review lassacskán ;)

      Törlés