2014. február 2., vasárnap

OPI - Alcatraz Rocks

Erről a lakkról is már szinte az összes körmös bloggernél lehetett gyönyörű swatchokat látni, dicshimnuszokat zengeni, de én, a rövid körmű "opigyilkos" anya, megint rácáfolok a nagy hype-ra.
Nem titok, nem vigyázok a körmeimre, eszközként használom őket, főzök, macskát vakarok, gyerekkel játszok, szóval igazán strapálom az összes manikűrömet, ezért is ilyen rövidek a körmeim.

A fenti opi lakkot a San Francisco mini szettben vettem meg, mert elájultam a sok csodaszép képtől, és a csomag bontása után első körben csalódtam,hogy milyen snassz ez a lakk. 3 réteg kellett belőle a szép fedéshez, lassan száradt, és bizonyos foltokon nem mattra, hanem sötétebb, fényes kékre száradt, míg más foltokban meg fakóbb matt kékre száradva előjöttek a sokszínű csillámok. A tartóssága sem a legjobb volt, másnapra már nem csak a "tip wear" féle körömvégi kopás látszódott,hanem pattogzott is le.
A lemosás fóliás technikával gyorsan sikerült,nem fogta be a körmöm,csak a sok mikrocsillám ette be magát a körmöm körül a bőrbe, még 3 manikűrrel később is találtam belőle magamon.

Újravenném? Tutira nem. Örülök neki,hogy megvettem? Miniben igen, és biztosan nagyon szép egy színátmenetes manikűrben, vagy gyűrűsujjon viselve.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése