2014. január 6., hétfő

OPI – In The Car-pool Lane

Ezt a lakkot az OPI San Francisco kollekciójának részeként kezdték el tavaly ősszel árulni, és én a kollekció mini szettjének részeként tettem szert rá.

Az üvegben ez a lakk csodaszép bogyósgyümölcs-szilvalekvár színű volt, és biztos voltam benne, hogy 1, maximum 2 réteg elég lesz a tökéletes fedéshez.

Tévedtem.

A lakk első rétegben élénk málnapiros, és nagyon foltosan fed. Második rétegben már a szín sötétebb, de még mindig foltos, így szükséges a harmadik réteg, sőt volt olyan ujjam, amin 4 réteg kellett a tökéletes fedéshez, így a lakk nagyon hamar el fog fogyni.

A formula folyós, de nem szétfolyós, rettentő gyorsan és fényesre száradt, mire végeztem 5 ujjammal, újra kenhettem már a lakkot anélkül,hogy az ecset elhúzná az előző réteget. A sok réteg kellő mélységet ad a lakknak, mert ez nem egy sima krém finishű lakk, hanem inkább crelly. Az árnyalat meghatározhatatlan, bordós-lilás, gyönyörű. Ha az ember a sok réteget igénylő használaton túl tudja magát tenni, akkor ez a lakk egyszerűen imádnivaló, mert annyira kifinomult, nőies szín, előkelő, és minden alkalomhoz illik, hogy minden kollekcióba kötelezőnek javasolt alapdarab lehet egy ilyen árnyalat.

A Maxfactor és a Rimmel is gyárt ehhez nagyon hasonló lakkot, ami olcsóbb, és jobb fedésű, ráadásul ez a lakk sajnos a körmöt és a bőrt is befogja, így nem tudom azt mondani, hogy ezt mindenkinek meg kell vennie, de egy ilyen szín a polcon otthon nem árthat senkinek.

A fotókon lévő manikűrhöz az új szerelmemet, az OPI I Snow You Love Me-t használtam, amiben a glitterek csodásak, de a sűrű, mégis folyós, opálos és a glitterekhez képest sokkal könnyebb bázislakk iszonyúan megnehezíti a felhelyezést. Csak azt tudom tanácsolni amit a többi blogger is: tegyünk ki egy sima felületre pár cseppet a lakkból, és egy pontozóval (gombostű fejével) halásszuk ki a glittereket, és úgy helyezzük fel őket, ne az ecsettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése