2014. január 2., csütörtök

az új év első manikűrje

Ma lila kedvemben voltam, és rájöttem, hogy már 3 hónapja nem viseltem holo lakkot a kezemen, így adott volt, hogy ismét a bornprettystore lila holo lakkjához nyúljak. Mivel a lakk két, de inkább 3 rétegben éri el szép mély lila színét, de nagyon kevés, csak 6 ml van az üvegben, ezért inkább úgy döntöttem,hogy egy lila alaplakkra húzok egy réteget.
Alapként a körmeimre az Orly Nail Defense-e került, erre a Catrice From Dusk Till Dawn-ja, végül az egészre felkentem a lila holo lakkot, a tetejére pedig a szokásos Seche Vite-et. A gyűrűsujjamon az alaplakkra a Catrice How I Matte You Mother-je került, és az új bornprettystore-os körömmatricákból tettem fel egy-egy kék rózsát. A matricát elvileg fedőlakkal kéne fixálni, de ezt a lépést a matt lakk miatt kihagytam, és bátran állíthatom,hogy a matrica azóta is a helyén van, nem sérült meg, úgyhogy tökéletesen elégedett vagyok az egésszel.



1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, tetszik ez a holo lakk, nekem a nude árnyalat van meg, és nagyon szeretem. És külön tetszik, hogy nem a holo alapra tetted a matricát, hanem egy sima lila lakkra! :)

    VálaszTörlés