2014. január 14., kedd

Born Pretty Store Water Decals Y037

Ezekre a matricákra már nagyon régóta vártam, mert hiába rendeltem meg még ősszel, sajnos 037 helyett a 137-es matricát küldték el először,amit egyébként a honlapon meg sem találtam a kínálatban. A BPS vevőszolgáltata azonban fantasztikus volt, azonnal válaszoltak a reklamáló emailemre, és megígérték,hogy a következő rendelésemben térítésmentesen elküldik ezeket a matricákat (a másik terméket megtarthattam), és még egy kis fájdalomdíj ajándékot is kapok, amely egy tekercs striping tape volt (az elősző poszt manijához használtam is)

A matricák 3 különböző színben találhatóak a csomagban: kék,bordó és barna, és minden méretből/formából 1-1 darab van mindhárom színben, ami egy kicsit megnehezítette a manikűr elkészítését, hiszen így esélyem sincs arra,hogy a két kezemen egyforma matrica legyen, de az eltérés nem olyan nagy,ezért szerintem avatatlan szemeknek fel sem tűnik.

A matrica a szokott minőség, egy szepp vízre ráültetve a kivágott formát, kb 1 perc utáűn szépen egyben lejön a papírról (sosem csipeszel, hanem megnedvesített mutatóujjal szedem le), nem szakad, szépen rásimul a körömre.
A minták azért különlegesek, mert a rózsa szirmainak széle van csak színezve,így félig átlátszó a matrica, színben hozz passzoló lakkal néz ki a legjobban.
Én most alapnak a BPS kínálatában szintén megtalálható BK sweet candy lakkokat használtam, a kék a 12-es, a pink pedig a 17-es. Mindkét lakk egy rétegben teljes fedézt biztosított, ezért tökéletes választás. Seche Vite fedőlakkal fixáltam az egész manikűrt.














2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép mani, olyan különleges hogy a rózsa beleolvad a lakk színébe, de mégis látszik, tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! nagyon megszerettem ezeket a matricákat,és most megint akciós,lehet, hogy rendelek belőle még egy adagot :)

      Törlés