2014. augusztus 20., szerda

Models Own - Beach Bag

Sziasztok!

Most jöttem rá, hogy mindjárt vége a nyárnak, és rengeteg olyan lakkot, és kozmetikumot szerettem volna bemutatni, ami leginkább ehhez az évszakhoz illik, ezért a következő másfél-két hétben igyekszem sűrűbben, akár egy nap kétszer is posztolni.

Elsőként a nyár egyik legnépszerűbb lakkját szeretném a figyelmetekbe ajánlani.
A Beach Bag azért volt a nagy sláger, mert nem kezelhetetlen az állaga, két rétegben elég jól fed,és még fehér sem kell hozzá. A színe kellően élénk, hogy strand érzése legyen az embernek, de nem neon, így irodában is megállja a helyét. Én pl. a nagy céges csapatépítő partyra is ezt kentem fel :)
Közepesen gyors a száradása, és kicsit matt finishű, ezért célszerű egy fedőlakkot rádobni.
A manikűrt a Moyou Suki 04-es lemezéről választott mintával dobtam fel, és a Golden Rose Rich Color fekete lakkjával nyomdáztam.
A Beach Bag megvásárolható a Naiilandnél 1790,- forintért, és a Llarowe-nál, 8$-ért.
A Moyou lemezt, és a nyomdázáshoz használt Golden Rose lakkot szintén a Naillandtől szereztem be (a fekete lakkot tesztelésre kaptam, és nagyon örülök, hogy ilyen sokrétűen használhatónak bizonyult).

Hi Ladies,

I just realized summer is almost over, and there are still so many "summery" nail polishes and cosmetics left that I wanted to show and recommend you. Therefore, I will try to post more often in the following weeks, even twice a day.

Firstly, I'd like to introduce this summer's most popular one, Beach Bag by Models Own. The reason this one became such a big hit is because it's not too gooey, not too runny, covers with two easy coats and meanwhile it's not neon, it can be worn even in an office, but it still gives you that beach feeling. Hell, I even wore it for the annual team building party at my workplace.
It dries moderately fast, but its finish is semi matte, so a good topcoat is recommended.
For the complete mani, I stamped with a pattern from Moyou Suki 04 and used the black one from the Golden Rose Rich Color product line.
Beach Bag is available at Nailland for HUF 1790,-, and at Llarowe for 8$.
I got the black polish from Nailland for testing, and it was a pleasant surprise to see how many ways it can be used. The Moyou plate can also be bought at Nailland, for HUF 1965,-.




 az igazság valahol a két kép között van: a fentinél kevésbé narancs, de a lentinél élénkebb / the truth is somewhere between the two photos: in real life it's not that orange, but definitely more vivid than on the photo below










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése