2013. augusztus 17., szombat

újabb színátmentes

Nem adtam fel, megint próbálkoztam a színátmenetes technikával. Legyünk őszinték, még mindig béna vagyok, kb 25-30 mani után talán jobb lesz, és addigra ráérzek, hogy mennyi lakk kell a szivacsra.

Az ok egyébként, amiért kétnaponta újra lakkozom a körmeimet elég prózai: olyan körömerősítőt használok, amit kétnaponta újra kell kenni. Szóval nem, nem ennyire szar minőségűek a lakkjaim, hogy lekopjanak, bár tény, hogy eléggé edzésben vannak a körmeim, és nem, nem vagyok ennyire megszállott sem (bár a blogírás már eleve feltételez némi megrögzöttséget)

A körömágyaimért sem fogok többet elnézést kérni; aki szép képeket akar názni, az látogasson el pár _igazi_ beauty blogra, ahol profi és szép kezű körömmániások lakkoznak. Egyébként tudok olyan körmös bloggert is mondani, aki direkt az egyik kezén kockára reszeli a körmeit, mert úgy jobban mutatnak a lakkok, míg a másik kezén rövidre és kerekre reszeli a körmeit. Az sem elhanyagolandó, hogy nagyon sok - de persze nem minden - blogger nem hordja az elkészült manikűröket, hanem lemossa a fotózás után (ami persze külön erre a célra készült fehér hátterű, led lámpával megvilágított boxokban kerül fényképezésre), na én ezeket viselni akarom, nem csak bemutató céllal kenem fel.  És nem mondom, hogy nem örülnék pár ingyenes termékmintának, amit fotózás és a blogon bemutatás kedvéért adnának a gyártók, de nem ez a blog célja, hanem inkább az, hogy inspiráljam a hozzám hasonló, rá nem érő, béna csajokat. :)
Na, duma off, jöjjenek a gagyi képek.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése