2013. augusztus 6., kedd

Soundwave mani

Bevallom loptam az ötletet. Phsiit instagramját szoktam nézegetni, és a múltkor akadtam rá erre az ezüst-pink-fekete, szerintem hanghullámot utánzó manikűrre, gondoltam megcsinálom.

Persze menet közben jöttem rá,hogy egy rendes ezüst (fólia hatású) lakkom sincs, úgyhogy maradt az én hőn szeretett ezüst holo lakkom, és szokás szerint kapkodtam, de most nem fog el a rosszullét ha a kezeimre nézek, két napig biztosan jó lesz. :)

Alaplakk: Orly Nail Defense
Alapszín: Catrice You Better Think Pink
Ezüst: Ludurana Aurora Boreal Esplendido
Fekete: Maybeline Colorama
Fedőlakk: Seche Vite

Az ezüst holo lakkot llarowe-tól rendeltem, nagyon meg vagyok vele elégedve, két rétegben tökéletesen fed, az ecsete is jó, és annyira kis különleges, szép üvege van. <3

A Catrice lakk persze élőben nem ilyen korall színű, hanem már-már neon pink, imádom, de ezzel a kis szar kamerával sosem fogok jó képeket készíteni :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése