2014. szeptember 11., csütörtök

ILNP - Black Orchid

Figyelem! Fotódömping következik.
Szövegelni nem sokat fogok, arra pont elég volt az előző poszt. A Black Orchid az ILNP őszi kollekciójának éköve, egy oxblood árnyalatú, visszafogottan holo lakk, amely igazifelnőttes, dámás szín, 3 réteg felkenése után.
A kamera imádja, én még jobban.
Az ILNP saját honlapján megrendelhető, és nem is olyan drága, csak 10$!

Warning! Photo dump!
I won't say much this time, the previous post was enough for that. Black Orchid is the crown jewel of ILNP's Fall Collection, a gorgeous oxblood holo, when 3 coats are applied. The camera loves it, and so do I. It's a really adult and chic one, and is available for just 10$ at ILNP's own website!



















28 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. ugyanezt éreztem, amikor az első swatchokat megláttam róla :D

      Törlés
  2. Gyönyörű! A dámás nagyon illik rá!

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Nagyon! És valahogy azt éreztem, amikor a posztot írtam, hogy ez illene Hozzád is!

      Törlés
  4. Ez nekem is kell, gyönyörű!! :)
    Jó választás volt.
    A rózsaszín és pezsgőszín mellé még ezt néztem ki ebből a kollekcióból :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt a rose gold árnyalatot sajnálom,hogy nem vettem meg, de pár swatchon túlságosan hasonlított a cutie popra. Na de majd most :D

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Annyira jó volna, ha itthon is lehetne kapni ezt a márkát, mindegyik lakkjuk ilyen szép, és különleges!

      Törlés
  6. Ő a kedvencem a kollekcióból :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is. A Homecoming ehhez képest semmilyen, pedig élőben az is szép.

      Törlés
  7. áhh ez nagyon ott van.csodás színe van!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Homecoming is gyönyörű, csak fotókon ronda :)

      Törlés
  8. Jaj annyira szép, hogy sírok. Komolyan. Fizikai fájdalmat okoz, hogy nem lehet az enyém :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a mostani csoportos rendelésbe ugye beszállsz, hogy a Tiéd legyen? ;)

      Törlés
    2. Iiiiigen :) Elmondhatatlanul várom! (bár valószínűleg karácsonyi ajándék lesz belőle :))

      Törlés
  9. Nagyon szép :) Az őszi napsütésben gyönyörű lehet , igazán szép őszi lakk

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ősziben még nem próbáltam, de nyári napsütésben sem volt piskóta :)

      Törlés
  10. ha nem lenne több a pk, mint a lakk maga, már rég itthon ciccegne rám a polcról... de még mindig csudiszép

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ha összeállnál valakikkel megrendelni? Én is pl benne vagyok egy lakkozós facebook csoportban, ahol szoktak ilyen rendeléseket csinálni.

      Törlés
  11. Még nem kentem fel, nehogy folyton a körmeimet nézegessem más, fontosabb (?!) dolgok helyett. Csak vicceltem, mentem felkenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áh, azóta felkentem a Music Boxot. :D De azt hiszem, hamarosan újra Black Orchid. wáá :D

      Törlés
  12. Wow, maga az ősz! Már olyan rég óta akarok rendelni ILNP-től valamit (valami jó sokat :D) de megvárom az új kollekciójukat amiről már pár fotót megmutattak, hagy csorgassuk a nyálunkat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú, engem sem hagy nyugodni az a pelyhes,fémes, multokróm valami, amiről tettek fel fotókat! Nagyon jó kis márka ez, és annyira jó lenne, ha ez is lenne a Naillandben! Bár talán az lenne a teljes anyagi csőd nekem. :D

      Törlés
  13. Teljesen levett a lábamról ez a márka, és ez a lakk, az idei ősz kedvenc kívánságlistás lakkja lett nálam. A fotóid igazán gyönyörűek róla!

    VálaszTörlés