2014. július 10., csütörtök

ILNP - Dreaming in violet

Edina elkezdte, én folytatom a közös ILNP rendelésünk zsákmányainak bemutatását.

Az úgy volt, hogy régóta nézegettem Pshiiit blogját, és egy poszt, a benne szereplő lakkokkal valahogy nem ment ki sosem a fejemből. Tetszett, hogy holo lakkokról van szó, tetszett, hogy teljesen pasztel árnyalatok, és onnantól a fejembe vettem, hogy nekem mindenképp kell egy lakk ebből a csapatból. Végül a lakkstop kellős közepén rendeltem Petrával és Edinával, és a férjem segítségével egy Ultrachrome, és egy holo lakkot választhattam. Pont azt, amelyik a fent említett blogposztból kimaradt, a Dreaming In Violet-et.

A lakk állaga nagyon sűrű volt, két rétegben fedett, gyorsan, kissé mattra száradt, és igenis holo! Nem CC erősségű, ez tény, de csodaszép.

Most megyek, gyönyörködök a körmeimben picit, mert nem jutok szóhoz.

Sziasztok!





















2 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon szép ő is! Tegnap óta állandóan azon kapom magam, hogy már megint visszatévedtem a honlapjukra. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Blogger elnyelte a kommentemet :(
      Szóval én is egészen biztosan szeretnék még rendelni tőlük, multikrómot és holot is. Azt meg épp reggel nézegettem,hogy ez a lakk biztosan a DIV-e, mert néha annyira Charmingly Purple-nek néz ki. Tudom, hülye vagyok, mert a fotók egyikén direkt az alját is lefotóztam az üvegnek, és látszik a felirat :)

      Törlés