2013. december 8., vasárnap

NOTD: MAC Magnificent Feast + Flormar 398

Adós lennék egy haul poszttal, mert újra a Naillandben jártam, de a mai manihoz használt lakkokba annyira beleszerettem, hogy nem bírok magammal, elsőnek ezeket kell megosztanom :)
A Naillandbe azzal a feltett szándékkal mentem el, hogy sötétkék lakkot akarok, mert az egyik kolleganőm az aktuális géllakkos kezein egy mikroglitteres sötétkék csodával járkál bent már egy hete, és a guta megüt, hogy nincs ahhoz hasonló lakkom. Ki is néztem az A-England Tristam-jét, ami ugyan nem olyan sötétkék, mint a kolleganőmön lévő CND Shellac Midnight Swim (tessék lecsekkolni pl. itt), de egyszerűen nem vitt rá a lélek, hogy megvegyem, nagyon sajnáltam most Karácsony előtt ennyit költeni magamra (talán a Télapó meghallja néma imámat, és megveszi). Segítségemre volt drága jó B. barátnőm, aki lelkesen engedte,hogy a körmein próbálgassam a különböző sötétkék lakkokat. China Glaze-t azért nem akartam, mert egyrészt utálom azt a vékony ecsetet, másrészt szerintem túl sok lenne nekem akkora mennyiség egy ilyen árnyalatból (többek között ezért sem vettem meg az OPI Russian Navy-jét). Aztán a kezembe ugrott a Flormar 398-as lakkja, és láss csodát, majdnem olyan, mint a fent említett Shellac árnyalat.
B. közben kölcsönadta a limitált (Indulge kollekcióból való) arany MAC lakkját, amelynek neve Magnificent Feast, és nagy kacsintások közepette megjegyezte, hogy sötétkékkel baromi jól néz ki.
És igen.
A flormar lakk egy réteges, tökéletesen fest, viszonylag gyorsan szárad önmagában is, és szuper fényes (én persze türelmetlen voltam, ezért felkentem rá egy réteg Seche Vite-et, ami a képeken is látható módon zsugorítja ezeket a lakkokat is). A MAC lakk két réteget igényel, kissé csíkosan fed, és a sötétebb arany glitterek körmön sajnos kevésbé érvényesülnek az üvegben látottakhoz képest, de a színe, és a finishe annyira gyönyörű, hogy ezt simán meg tudom neki bocsátani.
Az összes MAC üzletet azonnal végigtelefonáltam, persze sehol nincsen már belőle, de a mostani Divine Night kollekció szintén tartalmaz egy arany lakkot, bízom benne, hogy az is hasonló lesz.

képek következzenek (a körömágyaim borzalmas állapotban vannak, és mivel siettem, nem tettem rendbe a lakkot a tövénél)

















2 megjegyzés:

  1. A Magnificent Feast gyönyörű, jól mutat a Flormar-ral :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos viszsa kellett adnom a barátnőmnek, akié, de szerencsére a China Glaze gyárt ehhez nagyon hasonló lakkot!

      Törlés