2013. december 26., csütörtök

késő-karácsonyi körmök

Mivel nem nagyon voltam gépközelben az elmúlt hetekben (nyilván a munkahelyemen igen,de azt a gépet meg nem blogolásra használom, hanem munkára), szóval se karácsonyi poszt, se wishlist nem volt. Még a szentestére kimázolt körmeimről se tudtam fotót készíteni, elég legyen csak az,hogy a még mindig kölcsönben nálam lévő arany MAC lakkal díszítettem a kezem, a gyűrűsujjaimra meg az IsaDora Emerald Crush-ja került. Ma jártak nálunk anyósomék, és tőle kaptam ajándékba az OPI Mariah karácsonyi "the look" szettjét. Mivel a MAC épp kezdett lepattogni, goyrsan fel is kentem a Visions of Love-ot, és az alábbi mani lett belőle. A Bordó OPI lakkról csak annyit, hogy elég foltosan fedett, három réteg kellett a viszonylag egyenletes fedéshez, de ez csak az én bénázásomnak köszönhető, egy ügyesebb ember simán megcsinálja ezt két rétegből. A nagy glitteres fedőlakkal meg tényleg az a helyzet, amit a többi blogon olvasni: tároljuk fejjel lefelé a lakkot, mert a glitterek lesüllyednek, és igyekezzünk nem túl sok lakkot feltenni a körmünkre. Természeseten ennyire gyönyörű fénye a maninak a Seche Vite-től van (aminek egyébként nagyon jót tesz a Seche Restore, újra szuper vele)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése