2013. szeptember 23., hétfő

telefontok és fólia tapasztalat (és bosszankodás)

Roppant merész voltam pár hete, és azt feltételeztem, hogy elég nagy már a gyerekem (15 hónapos) ahhoz, hogy ha új telefont veszek, ne tegye egyből tönkre, így lecseréltem jó öreg SGS-emet (Samsung Galaxy S) egy SGS III-ra. Kondíciókról, és egyéb okosságokról most nem írnék.

A lényeg, hogy  mindenképp akartam rá a biztonság kedvéért egy szilikontokot, illetve egy képernyővédő fóliát.

Mivel a tokok itthon nagyon drágák, de mindenki tudja, hogy úgyis Kínában készülnek, szétnéztem a neten, mert már rendeltem korábban is tokot meg töltőt ebayen, most viszont az SGS 4 piacra dobása miatt nem találtam olyat, ahol pár dollárért lett volna ingyenes postázással. Aztán megpillantottam a körmös célokra használt bornpretty store főoldalán, hogy ők is árulnak ilyeneket.

Végül egy szép lila szilikontokot választottam, ami hűségpontok beszámításával 2.7 dollár körüli összegre jött ki, 2 héten belül meg is érkezett, és most ez van folyamatosan a telómon.

Amiről írni akartam, az a képernyővédő fólia: azt nem találtam a BPS-en, ezért bevittem egy telefonos szaküzletbe, és 2000,- forintért felrakattam. közölték,hogy 1 év garit vállalnak rá, hogy nem jön le, nem sérül meg, védi a képernyőt. nyilván csak egy sima blokkot kaptam, tehát már eleve itt nem áll meg ez a "gari" szöveg, de lássuk, mit tud. Nyaralni voltunk, és ilyenkor elkerülhetetlen, hogy ne essen le legalább egyszer a telefon. Hát leesett (a tok még nem volt meg). A fólia most lukas, buborékos, és karcos. A kijelző alatta nem, tehát ilyen szempontból megvédte, de naponta többször nézegethetem azt a bubit a képernyőn. Ha visszaviszem az üzletbe, közlik,hogy mechanikai eredetű sérülésekre nem vállaltak garit (férjem telefonja ugyanígy járt, visszavitte,elhajtották). Na de akkor mégis mi a rákért tetetjük fel azt a fóliát?
Szóval nem tudom eldönteni, hogy jó, vagy nem jó dolog, mert véd is,de nem jól teszi ezt a dolgát.

A szilikontok viszont mesés találmány. A leeséskor nem volt rajta, most olyan az új telefon széle, mintha megrágta volna egy kőből készült ember. Azóta a tokban is leesett már párszor, de semmi baja, a képernyőn túllóg a perem,így ha "arccal lefelé" esik is le, nem éri közvetlenül a földet.

Tanulság: mindenképpen ilyen TPU (vagy szilikon) tokba tegyétek a telefont, ne a kemény műanyag tokba, mert ez legalább véd, még ha nem is csillivilli meg pöttyös.
Itt van két fotó az enyémről, a fólián a buborék is látszik. Gondolkozom rajta,hogy veszek 1-2 másik színt is, csak úgy divatozni :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése