2014. május 31., szombat

Zoya - Ali + Pet'la GeoMatrix

Sziasztok!

Ma a Naillandben jártam, és a Zoya pult láttán eszembe jutott, hogy egy több hete lefényképezett Zoya lakkról elfelejtettem írni.

Ez pedig a csodás, pink neon Ali.
Azért szeretem ezt a lakkot, mert szinte világít, nem kell alá fehér lakk, két rétegben is fed, és nagyon szép fényesre szárad.

Persze neon lakk mivoltából adódóan nehéz fényképezni a tényleges színét, nekem sem mindig sikerült, és a képeket nem tudom annyira manipulálni, hogy a lakk színe, és a bőröm színes is egyszerre mutasson valós képet.

A tartósságról: minvel sokszor nem bírom, hogy két napnál tovább egy lakk a körmömön maradjon, nem szoktam tudni erről beszélni, de ezt egy pénteki napon kentem fel, és másnap szerdán mostam le, mert egy körmön minimálisan elkezdett lepattogni a lakk.

Tudom, hogy Zoyából mindenki a Paytonra, meg a Pixie Dustokra lett az itthoni megjelentést követően egyből kiváncsi, de az Ali egy méltánytalanul kevés figyelmet kapott lakk, amit igenis érdemes beszerezni, mert rajongani fogtok érte! És még van is belőle, úgyhogy itt az idő, hogy beszerezzétek. :)

A manikűrköz egy új Pet'la lemezt használtam, a GeoMatrix-et, és ugyan az új szilikonos nyomdapárnámmal sikerült a vonalakat kicsit elkennem,  de imádom ezt a lemezt is, mégpedig azért, mert a geometrikus minták miatt nem kell attól félni, hogy a minta "csálén" áll a körmeimen.
Ez az első olyan Pet'l lemez, ahol ugyanannak a sémának negatívje és pozitívje is megtalálható, illetve "ritkított" verzióban is rajta van a minta, és én személy szerint nagyon örülök ennek a variációnak, hiszen ugyanazt a mintát több körömre több verzióban feltéve nagyon jó kis manikűröket lehet majd vele készíteni. A minőség még mindig szuper, egy jó hosszú próbálgatással teli nyomdázós délutánon még isadora homoklakkal is sikerült nyomdáznom ebből a lemezből. Szóval irány a Nailland, és  Petra Meska oldala, vigyétek!

 















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése