2014. április 13., vasárnap

Új magyar körömnyomda lemezek: Pet'la Plates

Sziasztok!

Szerintem ez az év egyik legnagyobb híre a magyar nail art világban: Pet'la Plates néven magyar gyártású, magyar tervezésű körömnyomda lemezek születtek, és kerülnek hamarosan piacra.
Olyan szerencsés voltam, hogy a tervezőtől már a kezdeti fázisban kaptam lemezeket tesztelésre, és bár határozottan béna vagyok nyomdázásban, ezekkel még nekem is sikerült szép mintákat varázsolni a körmeimre.

Az első körös tapasztalataim: a minták mélysége a konkurens angol lemezeknél egy picivel mélyebb,ezért az olyan tökörészős nyomdázók is, mint én tudnak majd vele alkotni. A minták témája sokféle, különböző méretűek, így mindenki találhat kedvére, és körmére valót. Az olyan tech mániás csajok, mint én, kifejezetten örülni fognak a nyomtatott áramkörös, vagy a QR kódos mintának ;)

A lemezek anyaga szálcsiszolt sárgaréz, ami az eddig megszokottaktól eltérő, de nagyon szép.

Árról, elérhetőségről infóm még nincs,de addig is like-oljátok a Pet'la Plates facebook oldalt, hiszen van nyereményjáték!

És most beszéljenek a fotók helyettem:





























13 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a mintás manik, amiket készítettél és a lemezek is szuperek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik, én most eléggé bezsongtam pár mintáért. A kedvencem a villanykörtés, és az áramkörös. Az atom pedig minden Big Bang Theory rajongónak kötelező :)

      Törlés
    2. Honnan tudtad, hogy odavagyok a BigBangTheory-ért? :D Nagyon jók a minták, remélem, látunk minddel majd külön manit :)

      Törlés
    3. ráéreztem :) remélem lesz majd egyszer Supernatural-os is, a baráti körömben tutira vinnék, mint a cukrot :D
      a mintákkal pedig most egy külön sorozatot tervezek posztolni, de amint a kollegáim szokták mondani "ember tervez,gyermek végez"

      Törlés
  2. huuuu zsenálisak. mennyire szép mind!!!

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. és jók is nagyon. végre szeretek nyomdázni

      Törlés
  4. nekem is nagyon tetszenek, elég egyediek a minták :) remélem hamarosan megvásárolhatóak lesznek

    VálaszTörlés
  5. napokon belül indul a meska.hu-n a bolt, de addig is, a facebookon a nyereményjátékot ne hagyd ki!

    VálaszTörlés
  6. jaj ezek is nagyon szépek... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon ötletes minták vannak Petra lemezein, én szeretem a kreativitását.

      Törlés
  7. Nagyon szépek ezek a lemezek. Már több helyen is olvastam róluk, de a minták azok, amik nagyon megragadtak. Igazán egyediek. Ráadásul egy magyar lánytól. Le a kalappal előtte. ;)

    VálaszTörlés