2013. október 12., szombat

pénteki szerzemények

Mivel 2 hete dolgozom, csak késő esténként sebtiben lakkozok, fotózni sincs időm (a fényviszonyok sem a legjobbak), viszont már két péntek telt el úgy,hogy nem bírtam ki újabb lakkok nélkül:
első héten főleg kifutó lakkokat szereztem be, és még óvatos voltam, két nude lakk is befigyelt, hátha a munkahely nem lesz toleráns a merészebb manikűrökkel szemben.
Aztán rájöttem, hogy pont nem érdekel senkit mi van a kezemen (kivéve persze a csajokat, akik a konyhában beszélik ki, hogy kinek mi van a kezén) így hála a glamour napoknak, most pénteken sikerült végre beszereznem két homok hatású lakkot is,amikbe a swatchot alapján szerettem bele:
az OPI Stay The Night-ját és az Isadora Emerald Crush lakkját.
Az OPI lakk egy korábbi kollekció része volt,és már kezdtem letenni róla, hogy valaha az enyém lesz,amikor a Marionnaud-ban megpillantottam, hogy egy darab ki volt téve egy kosárba, rajta egy hatalmas 20% felirattal. Természetesen erre nem volt alkalmazható a kupon, viszont így is pontosan annyival volt olcsóbb, mintha bármilyen másik lakkot vettem volna kuponnal. A San Francisco kollekció tagjaival szemeztem picit, végül nem jött velem haza egyik sem, mert élőben nem voltak meggyőzőek. Várom inkább az új Mariah lakkokat.
Az Isadora pedig úgy jött,hogy a Wine Crush-t akartam, végül rájöttem, hogy a zöld szín sokkal jobban megy a cuccaimhoz, mint az arany-bordó, és nagyon nem bántam meg a döntést. Nézzétek csak:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése